czwartek, 21 listopada 2013

Eye Makeup

Już długo zastanawiałam się nad kupnem cieni do powiek w kolorach brązu i beżu. Oglądając palety cieni nie bardzo podobały mi się połączenia kolorów. Aż w końcu natknęłam się na tą świetną paletę OH SO SPECIAL firmy sleek która kupiłam w sklepie Belletta. Paleta ma 12 cudownych odcieni w sam raz na zimniejsze wieczory:)7 odcieni matowych i 5 perłowych, co pozwala na stworzenie własnych, nawet najbardziej wymyślnych kombinacji kolorystycznych.
Jeśli są cienie muszą byc i pędzelki:) urzekły mnie swoją kolorystyką. W zestawie są 4 pędzelki i szczoteczka do rozczesywania rzęs/brwi. Kształt pędzelka i delikatne włosie ułatwia rozprowadzanie cieni.
A to makijaż wykonany tą paletką:)




12 komentarzy:

  1. Świętna paleta! :)) Makijaż cudowny! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie, zachwyciło mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał! jak będę miała okazję to idę do Ciebie na makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokcie też można byłoby się skusić :D Nie musisz kończyć studiów bo już masz klientele :D

      Usuń
  4. Fajne kolory w paletce i te pędzle - super! :) Masz piękny kształt oka, makijaże śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzelki są świetne! Od razu lepiej się nimi maluje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O, świetne kolory. Chyba muszę sobie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paletka, uwielbiam takie stonowane kolorki :) Makijaż super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne kolory w paletce!
    oczy <3
    kisses x

    OdpowiedzUsuń