piątek, 25 października 2013

Warm autumn.



Dziś w roli głównej sweterek który zakupiłam ostatnio podczas pierwszy jesiennych zapasów do mojej szafy. Miałam go na sobie parę razy ale bardzo go lubie, jest miękki i ciepły. W ogóle jakoś czekam na dni kiedy będzie można ubrać się na cebulkę;p(pewnie z momentem przyjścia zimy odwołam te słowa). Tegoroczna jesień nie oszczędza nam ciepłych, słonecznych dni. Uwielbiam taki czas kiedy wychodzę w samym ciepłym sweterku i czuje ciepły powiew jesiennego wiatru. Dzisiejszy set jest typem ubioru który będziecie widywać tu częściej, bo przecież idzie zima, i to podobno Zima stulecia! aż strach pomyśleć jak będą wyglądały zdjęcia robione podczas zimowych dni. Czerwone nosy, przemarznięte dłonie...Oj na razie cieszmy się ciepłą jesienią która pozwala nam pokazać się w trochę lżejszej wersji ubrań:) także zapraszam do obejrzenia zdjęć, zachęcam również do przesłuchania covera Karoliny Baszak, moim zdaniem jest świetna!.

Na koniec dodaje zdjęcia trzech szatanów:P Dziewczyny poznałam na studiach.I siłą zmusiły mnie do wstawienia ich na mojego bloga:D

25 komentarzy:

  1. masz tak śliczne włosy że o matko!
    takie zdrowe błyszczące zadbane zazdroszczę :)
    śliczna jesienna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ewidentnie mamy parcie na szkło ;p;p

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo, bardzo ładny sweterek ;-)
    naszyjnik pasuje do niego super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz :) a sweterek idealny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia!
    Z bloga zrezygnowałam, ale - Zapraszam do mnie na instagram'a :
    http://instagram.com/paulus008

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny sweterek, chudzinko :*
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. jeeej! fajnie ogląda się tan filmik:P
    włosy ładnie Ci się układają:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolor oczu *o*
    http://fotografiamojapasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne jesienne zdjęcia :)
    Bardzo ładnie wyglądasz w tym sweterku :) I cudownie wyglądacie na ostatnich zdjęciach razem :)
    OBSERWUJĘ :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję , Ty masz piękny sweterek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz piękne oczy ! świetny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek jest prześliczny, bardzo mi się takie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś tak słaba -.-

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjnie;)
    zapraszam nowy post:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/sklep-bluebell-imc.html

    OdpowiedzUsuń
  15. sweter jest rewelacyjny;) uwielbiam taki splot;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ach, piekny sweter <3
    wygladasz swietnie!
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń