niedziela, 13 października 2013

Pędzelki do paznokci

Do tej pory do zdobienia paznokci używałam lakierów z cieniutkimi pędzelkami. Ale takimi pędzelkami nie wszystko można zrobić na naszych paznokciach. Ostatnio w ofercie allegro znalazłam zestaw pędzelków do zdobienia paznokci w bardzo okazyjnej cenie!. Pędzelki są różnej grubości, wielkości, pędzelki otwierają nam możliwości na tworzenie przeróżnych wzorków i printów:) może nie są wykonane najlepiej ale uważam że takie w zupełności mi wystarczą. Jak tylko zabiorę się do tworzenia wzorków napewno wam pokaże efekty:) Teraz pokaże wam dokładny wygląd:)


11 komentarzy:

  1. zastanawiam się w sumie jakie dokładnie zastosowanie ma ten najszerszy pędzelek :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie wiedziałam ale jakoś wpadłam na pomysl. Końcówki pędzelka moczy sie w lakierze i na płytce paznokcia robi się takie cieniutkie fale albo proste linie położone obok siebie:):)

      Usuń
    2. kurczaki, bardzo fajna opcja! :)

      Usuń
  2. m.youtube.com/watch?v=pmcF6czRgx4 to jest zastosowanie tego pędzelka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaźny zestaw. Widziałam podobne na ebuy'u i zastanawiam się nad ich kupnem, bo w sumie mogą się przydać do wielu zdobień, ale jeszcze się waham czy jest mi aż tyle ich potrzebnych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co szczerze uważam, że za taka cenę jaka za nie dałam to nieważne jest czy wszystkie będą potrzebne:) jak na razie wykorzystałam polowe z nich:) parę z nich przyda się nawet do makijażu, np. do brwi, do eyelinera:)

      Usuń
  4. Świetne pędzelki muszę również sobie takie zakupić ;))
    Zapraszam do mnie na nowy post! jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj go a ja na pewno się odwdzięczę ;))
    http://worldbymyy.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. też muszę sobie zakupić taki zestawik:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/elegance-with-hint-of-color.html

    OdpowiedzUsuń