czwartek, 3 października 2013

Na zimne jesienne wieczory.

Pewnie każda z was przygotowuje już swoją garderobę na jesienno-zimowe dni.Ja swoją częściowo już zaopatrzyłam. Wpadły dwie pary ciepłych papuci, biała koszula i parę swetrów, bo co innego jak nie cieplutki sweterek zakładamy na siebie w dni kiedy za oknem temperatura spada a słońce ogranicza nam swoje promyki:) Już wcześniej wam mówiłam, że nie lubie jesieni, zimy też nie. Ale z drugiej strony lubie zakładać na siebie takie grube, miłe w dotyku swetry a najlepiej o rozmiar za duże:)W sklepach zaczęły pojawiać się nowe, zimowe kolekcje z mnóstwem ciekawych ciuszków i dodatków na chłodniejsze dni:) Wybierając dla siebie swetry zawsze kieruje się tym, żeby nie "gryzły", hehe tzn.żeby były miłe w dotyku, nie sztuczne i drapiące. Tym razem  wybrałam kilka takich które wpadło mi w oko i już nie mogę się doczekać,aż będę mogła wam się w nich pokazać:) Biała koszula to podstawa w szafie każdej z nas, ja ze wszystkich swoich już "wyrosłam" i musiałam zaopatrzyć się w nową.Mam takiego pecha, że nigdy nie mogę znaleźć koszuli czysto białej, żeby mi się podobała i była na mnie dobra(przez moje długie ręce). Dziś znalazłam taką, lecz z czarnymi akcentami pomyślałam, że klasyczna czerń i biel ładnie ze sobą współgrają i koszula trafiła do mojej szafy.

25 komentarzy:

  1. Wspaniałe rzeczy ! Wszystko mi się podoba! :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesująco wygląda ten granatowy sweter i ten niebiesko- różowy <3
    I papucie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedz mi babo gdzieś Ty kupiła te śliczne swetry, też takie chce! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne <3

    http://lala-lovee43.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne rzeczy, aż nabrałam chęci na jakieś duże zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jestem bardzo ciekawa stylizacji z tymi rzeczami, więc obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. w czym przerabiasz i czym robisz fotki ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia przerobiłam w większości w Gimpie. Urocze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pokazuj szybciutko w stylizacjach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kupilam w c&a swietny sweterek z mysla o jesienii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie kupiłaś ten kolorowy sweterek? świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. sweter o kolorze kawy z mlekiem bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne nowości! :)) Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. mogłabym mieć wszystkie w swojej kolekcji :D
    obserwuję i zapraszam do mnie na nowego bloga :)

    http://makuchclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń