wtorek, 22 października 2013

My nail art

Na początku powstawania bloga zakładałam, że będzie on istniał jako przedstawienie mojego stylu, ubierania się. Na początku tak było, ale uważam, że to zbyt monotonne, dlatego też będzie pojawiało się więcej postów na temat tego jak spędzam dzień, co lubię robić. Stąd też dzisiejszy post. O paznokciach. Ze względu na to, że mogę siedzieć nad nimi bardzo długo, malować na przeróżne kolory, tworzyć ciekawe wzorki,printy to postanowiłam się tym podzielić. Pokaże wam jak na codzień wyglądają moje paznokcie.Dodatkowo kto czyta mojego bloga wie, że z kosmetologią wiąże swoją przyszłość:)co wy na to żeby takie posty pojawiały się na blogu?:) no i czekam na opinie mojego malowania:)



10 komentarzy:

  1. pewnie, aby więcej takich postów! :)
    cudowne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow piękne pazurki:) jak najbardziej wstawiaj takie posty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne że tak!:)
    Sama 'ukradnę' parę pomysłów na paznokcie;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Nawet widzę schodkowe paznokcie jak u Oleśki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, bożee! Jakie świetne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale robisz cuda na paznokciach
    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń