środa, 16 października 2013

Moja wizyta w Renee Blanche

Jakiś czas temu opowiadałam wam o kondycji moich włosów. że są słabe strasznie cienkie i dosyć krótkie( co niekoniecznie mnie cieszy). I tak odkąd zaczęło mi to przeszkadzać faszerowałam je przeróżnymi kosmetykami(maski, olejki,szampony,spraye itp) próbowałam też witamin wzmacniających a nie spróbowałam chyba jednej z najważniejszych czynności..mianowicie przez baaardzo długi okres moje włosy nie widziały fryzjera, nożyczek itd. Któregoś dnia postanowiłam to zmienić. Udałam się do salonu fryzjerskiego, była to moja pierwsza wizyta tam ale od samego wejścia byłam zauroczona tym miejscem. Pierwsze dobre wrażenie zrobiło na mnie samo miejsce, wystrój salonu,miła obsługa, klimat.Kiedy zajęłam miejsce na fotelu do dziewczyny która zajęła się moimi włosami powiedziałam tnij ile uważasz:)! Hm.. pierwsze słowo padło, ale tak szczerze to trochę obawiałam się tego cięcia bo moje włosy potrzebowały kilkucentymetrowego skrócenia. Ale pomyślałam, że mogę im tylko pomóc a oddając się w tak dobre ręce nie mam się czego obawiac. Na początku moje włosy poddane były na 15-sto minutowy masaż(to było tak przyjemne uczucie, że siedziała bym tam godzinami:) potem ciap ciap i część moich zniszczonych włosów leżała już na podłodze. Potem prostowanie obcięcie grzywki głowa do góry i spojrzenie w lustro:) Byłam w szoku(w pozytywnym tego słowa znaczeniu) moje włosy wyglądały jak nowe!:D Miłe w dotyku, świetnie ułożone i oczywiście zadowolenia na mojej twarzy nie było końca:) To już postanowienie, gdy końcówki odrosną znów pójdą na ścięcie( może to coś da)! 


8 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz w takiej fryzurce i makijaż, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w grzywce:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak zajrzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna fryzurka :)

    zapraszam: http://essqise.blogspot.com/2013/10/my-style-brooklyn-76.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Cie w tej grzywce i pink ustach:)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń