środa, 9 października 2013

Mięta z czernią

Zauważyłam, że słabo mi idzie z systematyka na blogu.. widzę, że statystyki słabną i w sumie to rozumiem ale niestety posty nie będą pojawiać się tak często jak na początku..Ale pojawiać się będą mimo braku czasu z bloga nie zrezygnuje:)
W weekend byłam w szkole, 7 godzin na wykładach,7 godzin na ćwiczeniach, po inauguracji odebrałam swój indeks, legitymacje i mogę powiedzieć że jestem studentką:P nareszcie! mam nadzieję że wybór padł odpowiedni i że kiedyś sobie pomyśle, że to dobrze przeznaczony czas:) Pogoda jesienna..czy tak do końca? chyba nie, słońce grzeje, ja dziś pomykałam w samej bluzie. W weekend podobno aż 21 stopni:P Lato wraca? bardzo dobrze:) Dziś set typowo mój:) Moja ulubiona bluza, niedawno kupione spodnie do tego bardzo wygodne buty zdecydowanie to zestaw który najbardziej opisuje mój styl:) Bo na codzien stawiam na wygodę. Jak już można było zauważyć jestem po pierwszych jesiennych zakupach:) Ale ostatnio kupiłam sobie kurtkę na zimę która była moim must have! Dlatego do dzisiejszego postu dołączam jej zdjęcie. (Niestety zdjęcie z internetu bo nie udało mi się ładnie jej ując, kurtka jest w kolorze khakim wrzucam to zdjęcie bo lepiej widoczne:)
 No i moja must have!:)

17 komentarzy:

  1. świetne stylizacja!
    uwielbiam takie wygodne ciuszki, dresy to masz świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pozoru prosty outfit ale jak sie dobrze przyjrzeć to np spodnie nie są wcale takie zwykłe i podobaja mi sie :) kolor bluzy swietny, super Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mięte <3
    Bardzo fajne buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny sportowy look
    ♥ ♥ ♥ ♥
    z całusami:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię ciuchy z Diamante Wear :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluza, piękne zdjęcia i genialny blog! Wszystko do siebie pasuje! ;D

    +Zapraszam serdecznie do mnie, do komentowania/obserwowania i częstego wpadania na bloga:
    http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/
    Oraz na instagram'a:
    instagram.com/paulus08

    OdpowiedzUsuń
  7. super, tak na sportowo :) ladny kolorek na bluza

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :) fajny look :) W wolnej chwili zapraszam u mnie konkurs do wygrania pudełko z biżuterią FJBOX

    OdpowiedzUsuń
  9. wygladasz super;)
    spodnie są świetne!
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń