wtorek, 1 października 2013

BaByliss PRO wet&dry.

Dziś dotarła do mnie paczka prezent! a w środku..nowe cacko, prostownica BaByliss pro wet&dry.  BaByliss Wet & Dry to prostownica do suszenia włosów wilgotnych i suchych. Wykonana jest w unikalnej technologii Sol Gel. Płytki Prostownicy Wet & Dry posiadają nową powłokę z mikrocząsteczek nano-tytanowych. Dzięki temu, płytki są o wiele gładsze i zapewniają idealne prostowanie, przy jeszcze większej dbałości o włosy: zero tarcia. Prostownica posiada system wentylacji Vent&Chanel, który umożliwia użycie bez suszenia wstępnego na włosach wilgotnych. Otwory znajdujące się po obu stronach płytek grzewczych ułatwiają odprowadzanie pary powstałej w momencie prostowania.
Ja prostownicę użyłam dopiero raz, ale uważam że w przypadku prostownicy już po pierwszym użyciu można o niej powiedzieć niemalże wszystko:) Dzięki dość dużym płytkom prostownica poradziła sobie z wyprostowaniem moich włosów już po paru przeciągnięciach, dzięki nano-tytanowym płytkom podczas prostowania włosy nie są narażone na wyrywanie. Włosy po wyprostowaniu stają się bardziej błyszczące i bardziej miękkie, płytki idealnie łapią włosy i bardzo dobrze je prostują.Prostownica posiada 5-stopniową regulacje temperatury od 115oC aż do 230oC. Dodatkowo dostałam futerał, który z pewnością przyda mi się podczas jakichkolwiek podróży.




7 komentarzy:

  1. Ale świetna:)Przydałaby i się taka bo kiedy się śpieszę muszę ,,dosuszać" włosy i dopiero prostować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. AMAZING! want to follow each other?
    following you now :)

    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  3. Babyliss to naprawdę świetna marka, jeśli chodzi o sprzęt do włosów:) Przy wyborze też się nad tą prostownicą zastanawiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna! :)
    http://klaudia-duska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń