piątek, 20 września 2013

Wracam razem z jesienią.

Chce was bardzo przeprosić za tą długą nieobecność. Myślę, że każda z was mi wybaczy, ale gdybym mogła to bym była.Niestety przyszły sprawy ważniejsze od bloga i musiałam go odstawić. Ale powoli wracam. I przysięgam, że w miarę możliwości będzie tu coraz więcej postów.
Ważne sprawy, ale także i pogoda która zmienia się z prędkością światła w zimową uniemożliwiały mi wyjście na jakiekolwiek zdjęcia. Ostatnio jak śledziłam wasze blogi, oglądałam te wszystkie zdjęcia to sobie myślę "gdzie one mieszkają ze mają takie słońce!":) a ja jak już znalazłam czas na  zdjęcia to oczywiście co? ulewa! ostatnio często u mnie gości. Dzisiejszy set jest typowo codziennym moim strojem.Ostatnio bardzo polubiłam burgundowy kolor, uważam że na jesień to kolor idealny:) Zestaw nie jest jakiś wyszukany i też niezbyt jesienny bo na szczęście dziś pogoda przyczyniła się do zrobienia zdjęć. Ale już niedługo sweterki i ciepłe kurtki. Ah ta jesień;/ niech minie jak najszybciej aa no i zima tez:) co mogę więcej powiedzieć? a mam nowinę! dostałam się na wymarzone studia i już od 5 października ruszam na pierwszy zjazd:)

25 komentarzy:

  1. mam takie same buty :) zazdroszczę Ci nóg, są idealne *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz ;D
    Skąd buty?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam zdjęcia.. a na nich słońce! :D W końcu ktoś kto dodał nam trochę słoneczka,wszędzie już "jesienne inspiracje" mam tego już po wyżej uszu xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz ! :))
    Ile ja bym dała za taką figurę :) Po prostu rewelacja ! :)
    A na jakie studia się dostałaś jeśli można wiedzieć? :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jak byś miała taką to jeszcze byś zmieniła zdanie;)
      na kosmetologie:)

      Usuń
    2. Ooo ja także zaczynam studia na tym kierunku :) a w jakim mieście?
      Świetnie wyglądasz :)

      Usuń
  5. sliczny zestawik!
    Bardzo cieple kolory, pasuja do ciebie!
    Swietna kurteczka!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :*

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uwielbiam burgund, zwłaszcza jesienią! :) A co do pogody - u mnie beznadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, masz wspaniały uśmiech ! :)

    z miłą chęcią obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Laska! taaakie długie nogi. Śliczna :))
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Burgund wymiata! Wyglądasz w nim ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. musze Ci powiedziec, ze swietnie Ci w bordowym kolorze!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty i genialny look ;)

    Obserwacja za obserwacje ? Zapraszam! http://holdwind-stuff.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja;)


    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    RECENZJA POKAZU MODY Z MAJA SABLEWSKA

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń