niedziela, 1 września 2013

Tangle Teezer-kosmetyk wszech czasów

Pewnie każda z was już słyszała o tej magicznej szczotce.Tangle Teezer bije rekordy popularności wśród blogerek,wszystkich dziewczyn które dbają o swoje włosy.Ja stałam się posiadaczką tego cuda, ze względu na to, że mam słabe, wypadające włosy i po prostu  postanowiłam ją wypróbować. Szczotka o opływowym kształcie i fajnych kolorach posiada gęsto usadzone silikonowe ząbki wydawać by się mogło ze to zwykła szczotka do włosów wiec skąd jej taka popularność i taka cena? no więc dlatego chciałam przekonać się sama. Zakupiłam ją na allegro w sklepie Mintishop. Brytyjski fryzjer-twórca szczotki i cala reszta youtube'owiczek i blogerek zapewniają że jest to jedyna szczotka która tak świetnie radzi sobie z rozczesywaniem suchych, splątanych włosów. Dzięki tangle teezer włosy pozostają gładkie, błyszczące i wyglądają zdrowo.
Jaka jest moja ocena: używam szczotki już ok. tygodnia ale myślę że mogę coś o niej powiedzieć. Szczotka naprawdę spełnia swoje zadanie, idealnie przypasowuje się do ręki co powoduje wygodne czesanie włosów, nie wyrywa ich co działa na to że wypada ich mniej a po jej użyciu włosy są miękkie i gładkie w dotyku. Mimo ceny jaką zapłaciłam za szczotkę (a uważam że jak na szczotkę do włosów jest dość wysoka) nie żałuje zakupu. Polecam wszystkim którzy mają problem z rozczesaniem splątanych włosów:)
Do kupienia- TUTAJ

19 komentarzy:

  1. Ja w przyszłości również planuje zakup tej szczotki. Słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii.

    Zapraszam na rozdanie do wygrania m.in podkład Revlon
    http://time-on-style-fashion-and-beauty.blogspot.com/2013/08/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetnego bloga:),z chęcią obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba muszę zaopatrzyć się w taką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle zastanawiam się nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  5. great post!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. och nie wydaje mi się żebyś miała aż tyle włosów by musieć inwestować w taką szczotkę.. no chyba, że kupiona jest dla szpany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak kupiłam szczotkę dla szpanu! skąd wiedziałaś?;) a ktoś kto ma mało włosów to nie powinien ich czesać? Twoim rozumieniem?

      Usuń
    2. nie unoś się tak! ktoś stwierdza fakt to uszanuj to.

      co ciekawe jest tańszy odpowiednik tej szczotki DTangle Brush. w moim przypadku sprawdza się o wiele lepiej niż Tangle Teezer - dzięki rączce i odrobinkę dłuższych "włosach", są one też twardsze dlatego można je dłużej użytkować. ogólnie sądzę że odpowiednik przebija prototyp. i kosztuje ok 25zł:)
      pozdrawiam

      Usuń
    3. no dobrze może i jest odpowiednik ale co wam nie odpowiada że kupiłam wersje oryginalną? bez przesady to jak ktos ma mało włosów to ma o nie nie dbać i czesać igła?;/ już nie przesadzajcie anonimki:)

      Usuń
    4. nie mówię, że masz się nie czesać. Nie zauważyłam chociaż jednej wzmianki na ten temat;) a drugi anonim zareklamował odpowiednik Twojej szczotki, jak sama powiedziałaś cena Tangle Teezer'a jest wysoka więc można zainwestować w tańszy odpowiednik a i podobno lepszy;)
      czekam na nowy wpis i pozdrawiam

      Usuń
  7. jest super
    wspaniale:*
    ♥ pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. też miałam ją kupić, bo słyszałam że się sprawdza :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. really cute ! Love it :))

    xoxo from Switzerland :*

    OdpowiedzUsuń