czwartek, 5 września 2013

Good morning September!

No i mamy wrzesień, miesiące lecą jak oszalałe. Parę dni temu dla niektórych zaczęła się szkoła a ja już od kwietnia mam najdłuższe wakacje życia. Musze wam powiedzieć, że przeleniłam się przez ten cały czas:) Nigdzie nie wyjeżdżałam po prostu odpoczywałam w domu. Zdarzały się spontaniczne wyjazdy, ale to raczej jednodniowe wypady z nudów albo by przekąsić coś pysznego. Ale już niedługo skończy się laba i trzeba brać się za jakieś obowiązki. Wrzesień swoje wejście zrobił w strugach deszczu.. ah już myślałam że ten upiorny deszcz nigdy nie przestanie padać, ale na szczęście, dziś zaświeciło słoneczko. Uwielbiam taką pogodę, nie jest zbyt gorąco ale i zimno też nie. No i cóż mając taką pogodę za oknem nie mogłam odmówić sobie zdjęć do nowego posta:) Dzisiejszy zestaw to typowy zwyklak:) Zwykły ale wygodny, a o to chyba chodzi by czuć się wygodnie a nie jak ubrany manekin:) co wam będę przedłużać, zerknijcie na zdjęcia:)


39 komentarzy:

  1. no no:D zanim przeszłam do komentowania najpierw musiałam kilka razy obejrzeć zdjęcia:) jak zawsze dobrze wyglądasz:) grzywka dobrze Ci się układa:) a stylizacja jak to powiedziałaś 'zwykła', ale takie są najlepsze:D wszystko mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  2. chuuuuuuuuuuuuuuudzina ! ♥_♥
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten żakiecik:)
    Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej no, powinnaś się częściej uśmiechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to?:D przecież uśmiecham się aż za często na tych zdjęciach:D

      Usuń
  5. znajoma ulica, nawet brama i podjazd ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna szminka i żakiecik :) obserwuję i zapraszam do mnie na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wyglądasz :)
    obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie proste stylizacje :D ale ten żakecik dodaje jej smaczku :D świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. love your look!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękna marynarka, marzy mi się taka!

    OdpowiedzUsuń
  11. marynarka cudowna:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
  12. powinnaś się więcej uśmiechać !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie piękne, szczupłe nóżki! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ale Ty masz figurę :) bardzo ładnie pomalowałaś oczy

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna marynarka, świetnie na Tobie się prezentuje. Kolor pomadki urzekający. :)

    Miłego weekendu!
    http://claudiabardon.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  16. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Co za figura!! I te nooooooooogi <3
    Swietnie wygladasz, cudowny zakiecik ;)


    ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    OdpowiedzUsuń
  17. ale masz chude nogi :O
    cudownie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  18. żakiet jest super! obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej jaka chudzinka :o
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Żadko kiedy używam szminek czy błyszczyków, jeśli już to nude bądź bezbarwne, ale ta róż jakoś przemawia do mnie latem i przygodą. Fajnie, naprawdę. Pozdrawiam i zapraszam do siebie, może coś się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz!
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  22. Narzutka troszkę za bardzo poszerza Twoje ramiona w porównaniu do drobniutkiej reszty, ale chustka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  23. przepieknie wygladasz, jestes taaaka zgrabna i delikatna:)!

    ps. mój aktualny pokój nie jest zbyt wielki, generalnie nie lubie obszernych i wielkich pokojów, wolę mniejsze ale przytulne. Niedlugo sie wyprowadzam i w nowym domu bede miec wiele wiekszy pokoj niz aktualnie, ale zadbalam o to, by nie byl przesadnie duzy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz, śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    Masz wspaniały uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś przepiękna! A tej marynarki to Ci cholernie zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz;) piękny masz uśmiech ;) pozazdrościć figurki:) kolor pomadki genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz a figura jak modelka:) pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny look ! :) świetny kolor szminki:)
    zapraszam do siebie - będzie mi miło, jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale śliczna ta szminka ! :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Slicznie wygladasz bardzo delikatnie!
    Pozazdroscic figury! <3

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :*

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  31. super zestaw :)
    i kolor szminki ♥

    OdpowiedzUsuń