poniedziałek, 9 września 2013

Estee Lauder, DayWear BB

Ostatnio miałam ogromną przyjemność wypróbować krem BB od Estee Lauder. Dlaczego ogromną przyjemność? dlatego, że to chyba najlepszy krem BB jaki do tej pory używałam. Kremy BB występują w dwóch odcieniach ja mam odcień 01 Light. Idealnie pasuje do koloru mojej cery. Jak to krem BB może służyć jako krem z użyciem innego podkładu albo sam jako podkład. I z tym i z tym radzi sobie wyśmienicie. Krem ma bardzo delikatną konsystencje świetnie wyrównuje koloryt skóry a jego wysoki filtr SPF 35 doskonale chroni cerę przed szkodliwym działaniem czynników z zewnątrz. Krem idealnie nawilża skórę a zapach jaki posiada towarzyszy nam przez cały dzień, ale to dobrze bo zapach ma cudowny, świeży i nie męczący. Po raz pierwszy gdy użyłam kremu nie wiedziałam że tak świetnie poradzi sobie z pokryciem niedoskonałości. Bo przecież większość kremów BB tylko nawilża nasze buzie, no może delikatnie wyrównuje kolor skóry. Ja dla utrwalenia makijażu na krem nałożyłam jeszcze kropelkę podkładu. Od momentu użycia tego cuda jestem szczęśliwą posiadaczką Kremu BB od Estee Lauder.

21 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuję ten krem. ;)


    mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę zacheciłaś mnie do wypróbowania go;)
    ja obecnie używam podkładu z Estee Lauder, ale chciałabym spróbować właśnie czegoś lżejszego;)
    napewno sie skuszę!
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie!!!! wypróbuję go♥ ♥ ♥pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm myślę że wypróbować warto ;))
    Pozdrawiam i zapraszam do Mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym wypróbowała :)
    pozdr i zapraszam do mnie,może wzajemna obserwacja ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ciekawy opis " O co tu chodzi?". :) Dodałam do obserwowanych, bardzo mi sie tu podoba mam nadzieję, że Tobie spodoba sie u mnie i też dodasz mnie do obserwowanych.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam go!!!! to najlepszy krem BB jaki miałam!! jestem tego samego zdania co ty :))) ja sobie go mieszam z podkładem kryjacym pół na pół jak potrzebuje mocnego krycia i jest mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog :) Będę tu wpadać częściej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam nivea lub ziajki, ale chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po Twojej recenzji myślę, że wypróbuję ten krem ;-)
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam go ! jeden z moich foworytów !

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam ,ale myślę,że i ja się na niego skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. noooo ja już dziś kupuję kolejny :DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. 160 zł jak za ten kremik to dużo za dużo.. zostaje przy swoim

    OdpowiedzUsuń
  15. estee lauder <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dawaj coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam kosmetyki Estee Lauder <3

    OdpowiedzUsuń