piątek, 27 września 2013

Biały sweterek z dodatkiem jeansu./ video.

Jesień to pora rozpoczynająca sezon na ciepłe sweterki, chustki, szaliki i wieczory z kubkiem gorącej herbaty pod kocem albo przy kominku. Ale oprócz tych deszczowych, ponurych dni czasami i w jesień zaświeci słońce które może nam towarzyszyć podczas jesiennych spacerów. Mi okres jesienny kojarzy się kiedy byłam jeszcze w podstawówce a pani zazwyczaj zadawała w szkole wykonanie tzw. zielnika:) Szczerze mówiąc nie przepadam za tą porą roku. Te mokre liście leżące na ziemi, wiatr, deszcz to nie są czynniki dobrze wpływające na moje samopoczucie:) Dzisiejszy set może nie jest typowo jesienny, ale na pewno bardzo wygodny i jak na taką pogodę wystarczająco ciepły. Niedługo planuje typowo jesienne zakupy bo przecież bez ciepłego wełnianego swetra się nie obędzie.:)
Nowością w tym poście jest krótki filmik video(niestety nie jest to powalająca jakość czy oprawa, to debiut:P). Postanowiłam, że czasem takie krótkie filmiki będą się pojawiać na blogu.:)
(Włącz HD!:))

                                         


18 komentarzy:

  1. Patrząc na Twoje zdjęcia nie wyglądają na początek jesieni tylko wiosny.
    Super! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty są idealne na tą porę;) w ostatnim poscie mam niemal takie same;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie: http://klaudia-duska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje kochana za opinie! Co do wlosow - nie sa wcale zdrowe, nic z nimi nie robilam szczegolnego ostatnio, koncze wlasnie moje szampony od Kallosa i planuje kupic inna ich serie, bo wlosy przyzwyczaily sie do jednego zestawy kosmetykow i czas cos zmienic :) przestalam olejowac i stosowac domowe odzywki bo nie mam ostatnio na to czasu :(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale z Ciebie chudzinka , może kanapuszkę ? :D
    Piękne połączenie ! A chustałka świetna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie wyglądasz, podobają mi się twoje butki ;))
    Zapraszam do mnie na nowy post w wolnej chwili ;))
    http://worldbymyy.blogspot.com/
    jeśli Ci się podoba zaobserwuj aa ja na pewno zrobię to samo ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz :) super botki :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Szal ma cudne kolory <3
    Ostanie ruchome zdjecie jest poprostu mega!
    Kisses x

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna apaszka i rewelacyjne buty!!!
    ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. sztylbety to moje faworyty w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń