środa, 14 sierpnia 2013

Pantera, po raz pierwszy u mnie!

No właśnie bardzo dłuuuugo przekonywałam się do tego wzoru no i muszę powiedzie, że nadal nie jestem w 100% przekonana:) nigdy nie przepadałam za panterką no i postanowiłam się przełamać i kupiłam sukienkę:) Zazwyczaj jedyne rzeczy w panterkowe cętki jakie kupowałam to chustki, kolczyki czy też frotki do włosów. Dzisiejsza sukienka sama w sobie bardzo mi się podoba za jej krój, ale zanim się przekonam do tej panterki to chyba minie trochę czasu:) Dziś pogoda strasznie mieszana stąd zdjęcia w sweterku oraz bez:) Dzisiejszy zestaw to typowo dziewczęcy, wygodny outfit na wolny dzień, spacer:) Pewnie lepiej wyglądałoby jak założyłabym to do szpilki, ale jestem osobą która na co dzień stawia na wygodę, stąd na moich nogach balerinki:)
Jak wypadł mój debiut w panterce?:)

35 komentarzy:

  1. uwielbiam motyw panterkowy :)
    A Tobie w nim przepięknie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. tfoje oszy som hipnotajzing :D

    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie masz pazurki! a wracając do panterki, sama mam wahania co do niej, bo kupiłam ostatnio bluzkę (over size) i chyba czas się w niej pokazać :D a sukienka super!

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry wybor bo panterka do ciebie pasuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :) pantera boska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna sukieneczka, też nie mogę się przekonać do panterki i jak na razie szukam idealnej rzeczy w tym stylu :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wszystko sie komponuje :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci kochana w tej panterce ;) powinnaś ją częściej ubierać :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz pierwszy ale mam nadzieje nie ostatni, bo super Ci w niej;)
    oczy <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz świetnie ; )
    Pozdrawiam !

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. sama panterka świetnie, ale jakoś nie pasuje mi do Ciebie:) za to wisiorek masz prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyszedł Ci ten debiut! Sukienka jest na prawdę piękna i moim zdaniem pasuje do Ciebie ta pantera ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie połączone wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  14. panterka świetna ale mnie zachwyciły Twoje paznokcie :)

    zapraszam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz prze uroczo, uwielbiam taki delikatny deseń panterki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczeni jest, i jaka opalona!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja panterkę noszę tylko jako dodatek :-) masz śliczne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładna sukienka<3 pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz śliczne paznokcie <3 ładnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  20. nie no..co Ty chcesz od tej panterki?:P ładnie jest:D

    OdpowiedzUsuń
  21. I just found your blog and I really like your concept :)
    Would you like to stay in touch and follow each other?If you like my blog,just tell me:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. naszyjnik jest dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dobra pantera nie jest zła;) ponadczasowy zakup. podoba mi się kolor włosów;) pozdrawiam
    http://vermilionmcq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie Ci w panterce i w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo dziękuję za odwiedziny :*
    piękna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie! ja panterkę toleruję jedynie na torebce:))

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie urzekła gumka do włosów... :D

    OdpowiedzUsuń
  29. REwelacyjnie wyglądasz! :) cudna sukienka! :) pozdrawiam1 :)

    OdpowiedzUsuń