piątek, 23 sierpnia 2013

Nude/jeans/black


Hej wam! Dziś w roli głównej moje dwie nowości garderoby. Jeansowo- szyfonowa koszula którą już poznaliście w ostatnim poście, urzekła mnie od pierwszego wejrzenia i miło mi słyszeć, że wam też wpadła w oko. No i nowy nabytek od sklepu PresKA rozkloszowana spódnica w kolorze nude. Spódnice te ostatnio opanowały świat mody ale głownie w (znudzonych wg mnie) neonowych kolorach. Ja długo szukałam takiej eleganckiej spódnicy w dodatku w tym kolorze no i trafiłam na ich sklep:) jak jeszcze zobaczyłam, że jest rozmiar S to bez zastanowienia ją kupiłam.Dodatkowo bardzo spodobał mi się jej materiał:). W sklepie tym można spotkać naprawdę śliczne rzeczy w bardzo przyjaznych cenach! Kiedy przyszła zaczęłam ją dopasowywać do góry garderoby i pomyślałam że z ta koszulą fajnie pasuje. Jesteście ciekawi jak to wyszło? zapraszam do oglądania!




41 komentarzy:

  1. zakochałam się w tej koszuli! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula! No i parasolka fajna :)

    Pozdrawiam, Angela

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula bardzo fajna :D mega pozytywne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dziwię się, że kupiłaś tę spódnice:) jest naprawdę bardzo ładna:D do tego kolejny ładny makijaż! fajnie dobrane kolory:D a w takiej fryzurze wyglądasz inaczej, oczywiście bardzo pozytywnie:D duużo zdjęć-lubię to!:D ogólnie post podoba mi się:D

    OdpowiedzUsuń
  5. chudzinka!
    ale masz boskie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie wygladasz kochana ;*
    koszula i spodnicza bardzo mi sie spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny zestawik. koszula mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ale Ty masz piękne oczyska!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden z najlepszych zestawow ktore dotychczas widzialam <3

    Swietny parasol, bardzo modny <3

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulę to ja poproszę ;)) cudna jest!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula jest świetna, jednak połączyłabym ją z jeansami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniale wyglądasz :) chętnie kupie sobie taką samą spódnice! :)

    zapraszam do mnie i obserwuję! :*
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne połączenie :) ja dzisiaj wieczorem dodam post z podobną spódnicą ;))

    Buziaki ;)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna spódniczka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zegarek, o takim marzę :)
    Dodaję się do obserwatorów i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne masz włosy!
    Fajna jest ta koszula :)


    Biorę udział w konkursie. Pomożesz mi poprzez oddanie głosy? Dla Ciebie to tylko minuta a dla mnie wielka radość :) Szczegóły na moim blogu http://moniaaa-blogs.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszula, uwielbiam takie;)
    wygladasz extra!
    zdjecie na tle różówej sciany, moje ulubione;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. i dobrze, że postawiłaś na koturny. Jedne z wygodniejszych butów!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz!:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie w tej spódniczce wyglądasz kochana:)
    świetne, pozytywne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale piekne połączenie ♥ ♥ ♥ z całusami, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Strój piękny, ale nie mogę się napatrzeć na makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam podobną koszulę :-) Całość zestawu - jest boska!

    Zapraszam na konkurs,
    http://peerfectlly.blogspot.com/2013/08/konkursgiveaway.html :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaż, fantastyczne paznokcie i cudowne buty! Wyglądasz świetnie! Obserwujemy? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne masz oczy!

    oczywiście świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Koszula jest piękna! Super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie wyglądasz i jakie masz ładne duże oczka

    Zapraszam cię do mnie http://zanettt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. wow, jak genialnie dopasowałaś parasolkę do stylizacji :) idealne uzupełnienie

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjna stylizacja, super połączenie. Zapraszam również do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  31. ale masz śliczne duze oczy1!!:D a koszula jest świetna!:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Oddawaj te oczy!! ;) spoko blog :) zapraszam do mnie badassalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń