sobota, 3 sierpnia 2013

Mój sposób na czyszczenie pędzelków..

Na ile poradników trafiałam tak każdy był inny, niektóre z was myją pędzelki w toniku do demakijażu, inne w mydle, trafiłam też na mycie w płynie do higieny intymnej zaś ja swoje pędzelki myję w szamponie:) Bo przecież to on ma za zadanie myc i pielęgnować włosy a właśnie pędzelki posiadają  takie małe włoski o które trzeba dbać. Po umyciu pędzelki są delikatne i ładnie pachną a co najważniejsze są czyste i pozbawione zarazków i bakterii które przyczyniają się do powstawania niedoskonałości na naszych twarzach! Ja swoje pędzelki myje co tydzień:) i przygotowałam wam mały poradnik z dzisiejszej kąpieli:)
A Wy jakie macie sposoby na mycie swoich pędzelków?:)

7 komentarzy:

  1. Ja właśnie ostatnio zastanawiałam się czym to wymyć, a tu proszę :) Już będę wiedziała na przyszłość , przydatna informacja
    http://quitenormally.blogspot.com/ +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. o mam podobny wpis u siebie... ja czasami moczę pędzle godzine w płynie do naczyń, a potem tylko spłukuję całość - wszystko zależy od moich kaprysów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah dobre ;P

    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czasami nie za bardzo wiem co zrobić z pędzlami, dlatego zazwyczaj czyściłam w szamponie tak jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robię dokładnie tak samo ;))

    Dziękuje za miłe słowa ;) u mnie dzisiaj nowości, a w nich aż dwie stylizacje i co nieco na temat szortów ;) zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń