poniedziałek, 5 sierpnia 2013

jeszcze niedzielny

Dziś post z niedzieli gdyż nie miałam czasu go wstawić wczoraj:) Bluzkę z mojego zestawu już poznaliście ale jak za oknem taki upał to bez wahania mogę ją założyć, do tego czarne szorty z kokardą i jestem ubrana;) zdjęć mało bo wczorajszy dzień był strasznie zalatany. Postanowiliśmy z rodzicami zorganizować grilla i ognisko na działce:) wiec cały dzień lataliśmy po sklepach kupowaliśmy mięska, chleby i wszystko co było nam potrzebne:) Także w moim stroju pobyłam zaledwie godzinkę potem nałożyłam coś bardziej odpowiedniego na grilla:)

14 komentarzy:

  1. pięknie! :)
    Masz przepiękne pazurki i pierścionek strasznie mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka bardzo mi się podoba :) a na grilla t też bym z chęcią poszła :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna torebeczka,idealnie pasuje do całości:)

    pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. figura jak marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torebeczka:0
    ps. masz bardzo ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ostatnio fazę na białe paznokcie ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. paznokcie świetne :) sama mam zamiar sobie zrobić niedługo białe hybrydy;) torebka cudna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczo:)bardzo podoba mi się torebunia i baleriny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi również paznokcie przypadły do gustu ;p uwielbiam biały kolor na pazurkach :) Torebkę też masz śliczną :)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog <3
    Śliczne zdjęcia :)
    ładne bransoletki
    Obserwuję :)
    zapraszam do mnie :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. przesłodko wygladasz :)
    bransoletka nieskończoności <3
    uwielbiam ten balsam do ust z Nivea :) przesłodki zapach!
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tej stylizacji, bransoletka jest cudna ( uwielbiam ten motyw) plus akcenty miętowe. Ciekawy blog. Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń