czwartek, 8 sierpnia 2013

istne lenistwo

Wystarczy spojrzeć na termometr albo choć na moment wyjść na dwór i odechciewa się wszystkiego.. temperatura pobija już rekordy i sięga prawie 40 stopni. Dziś prawie cały dzień przeleżałam na działce (oczywiście w cieniu) zabrałam ze sobą gazetki, słuchawki więc od razu szybciej mi czas zleciał. Szczerze mówiąc nawet w domu jest mi gorąco a podmuch z wentylatora niedużo daje, niewiadomo co ze sobą zrobić a co tu mowa o jakichś postach outfitowych, o nie, nie ma mowy. Mam nadzieje, że już jutro woda w moim basenie nagrzeje się do tego stopnia, że będę mogła przesiedzieć w nim cały dzień. Ah już się doczekać nie mogę. Dzisiejszy dzień jest z typu
"nic nie robić, leżeć w trawie chłodne piwko w cieniu pic"Niestety w dzisiejszym leżingu na działce zabrakło mi piwka no ale jak kierujemy to nie pijemy:)
A wy jak radzicie sobie z takim upałem?
 

 No ale słyszałam wczoraj że dzisiejszy dzień jest najcieplejszym w roku, miejmy nadzieje tylko, że już gorzej nie będzie:)

20 komentarzy:

  1. masz śliczne oczy:)

    Zapraszam do mnie na konkurs - zestawy kosmetyków Flos-Lek wygrywają aż trzy osoby!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super:* zazdroszcze basenu:* ✭ ✭ ✭
    Zapraszam do mnie na konkurs we współpracy z EVĄ MINGE, do wygrania sukienka od znanej projektantki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetny basen! :)
    Ja też dziś byłam cały dzień na basenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile ja bym dała za taki basen!

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolinka oddawaj ten basen!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetny basen! zazdroszczę:)
    pozdrawiam i zapraszam w wolniej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka chudzinka! ;o Ja w upały siedze w domu bo inaczej głowa by mi pękła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuje za miłe słowa ;*
    Też chcę taki basen !! ;))

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na kolejną procję nowości ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Basen <3
    Świetny strój i zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nom, masz śliczne oczy *o*
    Iwgl świetne zdjęcia! ;D

    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham upały i lato, moje ciałko ( o dziwo dobrze je znosi) , ale lodem dla ochłody nie pogardzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. leniuchowanie to jest to!
    fajne foty;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś bardzo ładna :). Basen w takie upały - idealne wyjście!

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do wcięcia udziału konkursie :)) na http://casual-jewellery.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń