sobota, 10 sierpnia 2013

Hakuro H50s, woda termalna, baza pod podkład-recenzja!

Pędzel Hakuro H50s
Ostatnio przeglądając bloga Aleksandry:) trafiłam na recenzje pędzla Hakuro H50s. Poczytałam ile to dobrego o nim mówi i postanowiłam, że spróbuje tego cuda. Znalazłam go na allegro i od razu kupiłam. Dziś jestem po pierwszym użyciu pędzla i muszę powiedzieć , że jestem bardzo miło zaskoczona efektami. Nakładam nim fluid stemplując po twarzy.Przetestowałam już chyba z 5 pędzli do podkładu i jak na początku byłam nimi zachwycona tak potem okazywało się że błędnie je oceniłam. Cóż pędzle nowe to dobre, potem dziwnie rozprowadzały podkład tworząc smugi.Ostatnio używałam pędzla z ecotools, ale był dla mnie ciut przy mały i przy rozprowadzaniu fluidu włoski były jakby za ostre. Pędzel Hakuro z pewnością posłuży mi długo bo jest bardzo dobrze wykonany a jego włosie jest mega miękkie co czuć przy malowaniu. Kiedyś nie wyobrażałam sobie położenia fluidu czymś innym niż ręką a dziś mając taki pędzel nie wyobrażam sobie jak mogłam nakładać fluid rękami. Także ocena pędzla 10/10:) POLECAM!
 Woda termalna Uriage
Jest to woda pochodząca z alpejskiego źródła, jest idealna do codziennej pielęgnacji wszystkich typów cery (nawet szczególnie wrażliwej). Woda ma działanie łagodzące, regenerujące i kojące i do tego bardzo fajnie nawilża. Woda przynosi ulgę przy różnych zaczerwienieniach i podrażnieniach. Sposób użycia to po prostu rozpylić wodę na twarzy i cieszyć się efektami jej działania a dzięki temu że jest naturalnie izotoniczna nie wymaga osuszania:). Przy upałach sprawdza się jako orzeźwienie twarzy a co ważne użyta na makijaż nie powoduje zmycia makijażu!:)
Baza pod podkład
Kiedy zamawiałam pędzel na stronie sprzedawcy kosmetykomania znalazłam również wiele innych ciekawych rzeczy ale moją uwagę przykuła baza pod podkład. Producent zapewniał dłuższą trwałość makijażu,oraz lepszy jego wygląd.. no i faktycznie tak jest:) Pompka w opakowaniu ułatwia aplikowanie kosmetyku, ma lekką delikatną konsystencje i jest bez zapachowa. I rzeczywiście daje trwalszy efekt makijażu:)

21 komentarzy:

  1. muszę spróbować tej wody :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ten pędzle uwielbiam :) nakładam nim róż do policzków, mam mase innych pędzli ale ten zdecydowanie najlepszy, a podkład to najlepiej palcami :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOO ale ciekawostki! Chyba czegoś spróbuję ;3

    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować te pędzle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post!! Very interesting!

    Xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten pędzel od tygodnia i jestem zakochana:) nakładam nim wszystko, od podkladu az po rozswietlacz:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę sobie kupić ten pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to rewelacyjny pędzel!!!♥ ♥ pozdrawiam, Ola ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. oo widzę ciekawe cudeńka . Muszę coś z nich wypróbować jak są tak chwalone ! :p
    pozdrawiam cieplutko *:
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pędzel, marzę o takim, muszę zakupić <3 pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. trzeba wypróbować ten pędzel <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama szukam odpowiedniego pędzla do podkładu!
    Mogę zapytać za ile i na jakiej stronie zamówiłaś ten pędzel? :)
    Ciekawa wydaję się również baza pod makijaż, może spróbuję!
    Pozdrawiam i zapraszam do zaobserwowania mojego bloga, postaram się odwdzięczyć:
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. kurde wody nigdy nie miałam ale może czas spróbować ;p
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. the brush,looks awesome! :)
    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/2013/08/white-dress-vestido-blanco.html

    OdpowiedzUsuń
  16. tez nie mialam takiej wody ale czas to zmienic :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. już od dłuższego czasu czaję się na te pędzle hakuro, bo wszyscy mówią, że warto i widzę, że Ty również jesteś zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że tak:) nie ma nic złego co mogłabym powiedziec o tym pędzlu:)

      Usuń
  18. oo, fajnie, że o mnie wspomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń