wtorek, 6 sierpnia 2013

Flowers on the skirt

Hej! Dziś w roli głównej spódniczka:) chodź przez jej wzór czuje się w niej jak mała dziewczynka to bardzo ją lubie, zawsze zakładam do niej jakąś węższą bluzkę bo nie widzę się w niej i w jakimś szerszym t-shircie albo koszuli. Zdecydowanie dziś panował u mnie kolor niebieski. Dziś dotarło do mnie, że nie mam ulubionego koloru bo nosze co mi wpadnie pod rękę( oprócz różowego:P) ale to chyba dobrze, przez to w mojej szafie nie jest monotonnie. Od początku wakacji miałam w planach kupno sandałków, ale kompletnie się tym nie zajęłam i wyszło jak wyszło, sandałków brak a do dzisiejszej stylizacji przydałyby się i to bardzo. kurcze coś za późno te posty wstawiam, przez cały dzień gdzieś latam i dopiero wieczorkiem po kąpieli mam chwile na blogi:) U was tyle wakacyjnych wpisów a ja w tym roku nigdzie nie wyjadę:( Jedynie pocieszam się wyjazdami na basen:)
 zdecydowanie dzisiejsza piosenka:

24 komentarze:

  1. kurczę a mam tez zdjęcie własnie w nich i wahałam się miedzy nim a innym i wybrałam to inne myśląc 'a po co dodawać w nich, i tak zakrywają mi pół twarzy', gdybym wiedziala, że zawiodę, to wybór byłby inny! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz;) jak Pani Lato;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo zgrabną i śliczną dziewczyną! Super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna figura, spódniczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely!
    http://metinearbata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna spódniczka! Uwielbiam kwiatowe motywy, maksymalnie kojarzą mi się z latem, z błogim czasem i słońcem! Super wyglądasz! Ja wieki nie byłam na basenie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za tego typu spódniczkami, ale musze przyznać, że wyglądasz słodko!

    U mnie z kolei dzisiaj mobile mix - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mało ciekawy wpis, nic nie wnoszący. Stylizacja nie jest porywająca; zwykła spódniczka i bluzka. Jeśli decydujesz się na prowadzenie bloga "modowego", warto pomyśleć o bardziej wyszukanych stylizacjach.
    Lepiej wstawić mniej wpisów, ale ciekawszych.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam kwiatowe motywy. ;) ślicznie Ci w tej spódniczce. ;)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi what a cute nice blog honey you have.....My name si Marie I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC bloglovin
    Let me know I will ollow back as always! Love Marie.
    www.mariezamboli.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Jestem pod wrażeniem;)
    Pozdrawiam;)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna jestes :)
    pięknie Ci w tej spódniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosty, niezawodny zestaw.
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń