czwartek, 29 sierpnia 2013

Casual


Hej! Dziś przychodzę do was w wygodnym, codziennym stroju w którym czuje się bardzo komfortowo. Chciałabym wam przedstawić moją ostatnią zdobycz ze sklepu Pantofelek24 trampki ze złotymi suwakami. Na początku się wahałam czy je zamówić, dziś miałam je na sobie pierwszy raz i jestem bardzo zadowolona bo okazały się mega wygodne! Pogoda w szybkim tempie zmienia się na jesienną także żegnamy się z szortami i spódniczkami a sięgamy do szafy po cieplejsze ciuszki: swetry, bluzy, jeansy. Taka kolej rzeczy:) Trzeba zaopatrzyć szafę w cieplejsze ubrania bo już niedługo dopadną nas zimne wieczory;/ Ale dopóki mamy to łapmy ostatnie promienie słońca. Bluza która mam na sobie z ostatnich nowości jest wygodna lecz na początku dziwnie się w niej czułam bo jest taaaaka luźna:) ale zdążyłam ją polubić. Jegginsy to moja ulubiona część dolnej garderoby są bardzo wygodne i ciepłe:) To chyba tyle także zapraszam na zdjęcia:)
Wybaczcie niedosunięte suwaki ale dojrzałam to dopiero jak przeglądałam zdjęcia na komputerze;p

42 komentarze:

  1. fajnie i na luzie :)))
    super tło ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moglam sie powstrzymac i zanim poszlam do dalszych obowiazkow, musialam tu wejsc i przeczytac i obejrzec zdjecia :D moge powiedziec jedno - to jeden z najlepszych postow u Ciebie. Piekne zdjecia, super stroj, genialnie wygladasz. Bardzo podobaja mi sie buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra stylowka i zajebiste buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz! Bardzo podoba mi się bluza i buty ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra stylowka i zajebiste buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jesteś chudziutka :) stylizacja cudowna, najlepsza <3
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. bluza jest fenomenalna:) świetnie wyglądasz:) Ps. obserwuje i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga http://myloovelyfun.blogspot.com/ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super bluza ;D
    świetnie figura ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, bardzo podobają mi sie buty <3

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam taki styl ♥
    a buty mam takie same :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mega!
    a jaka z Ciebie chudzinka :O genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz wspaniałe bransoletki !!! wyglądasz tak uroczo w takich sportowych setach!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog i strasznie podoba mi się ta stylizacja!
    Od jakiegoś czasu poszukuję właśnie takich spodni. Są cudne!

    Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie i może zaobserwujesz, dopiero zaczynam :)
    http://spiked-soul.blogspot.com/

    Miłego popołudnia! ♡
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza świetna, suwaki w butach dają złudzenie pożółknięcia :P ogólnie 5 z plusem. Chwalę Cię :D

    OdpowiedzUsuń
  15. CUDNA stylizacja, świetny blog ! Nawet podoban tematyka co u mnie, czyli modowo, troche kosmetycznie, i zyciowo.
    Zostaje na dłużej, obserwuje :)
    zapraszma do mnie
    http://lala-lovee43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the outfit!
    Great blog, so I'm a New follower on GFC and bloglovin =)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się Twoje zestawy:) Śliczne buty!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw i fajne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://nikoletta1.blogspot.com/2013/08/marynarskie-paski.html
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. dziekuje za odwiedziny :) bardzo pozytywna energia u Ciebie na blogu :)
    pozdrawiam

    http://xnonameno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny look1;)
    A buty są ekstra;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne butki!
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://red-and-black-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja!
    Uwielbiam taki styl:)
    I masz piekny usmiech Kochana!:D

    Obserwuję Cię!
    Pozdrowionka i w wolnej chwili zapraszam do mnie;
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. super wyglądasz! :D

    zapraszam do siebie: http://essqise.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie, prosto i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję za odwiedziny :) super zestaw, sama chętnie bym się tak ubrała, buziak!

    OdpowiedzUsuń
  27. znalazłam Cię zupełnie przypadkowo, kochana wyglądasz super i do tego masz figurę marzenie! Pozdrawiam:)

    zapraszam do siebie http://anyjoyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia i do tego super tło:)
    Bardzo mi sie podoba Twój blog więc obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. czego kopiujesz wyglad i styl zdjec od angelikasplace i czescmnie ? nie fajnie to wygląda..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kopiuje? bez przesady, próbuje ustawić jakiś nowy szablon ale żaden nie wygląda tak jakbym chciała;)

      Usuń
  30. ale jesteś chudziutka!
    poza tym wyglądasz super!:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czaderski trampki! Masz piękne nogi, nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello Mała Gangsterko!
    Super, bardzo mi sie podoba!
    a nogi...marzenie <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń