wtorek, 27 sierpnia 2013

Banana muffins


Dziś przychodzę do was z postem o babeczkach. Przygotowałam dla was post z  prostym przepisem na pyszne bananowo-czekoladowe muffiny:) Jeśli ktoś z was ma chęć przygotować takie cuda dla siebie to zapraszam do czytania:)

 Banany należy rodzdrobnic na małe kawałeczki aż do uzyskania konsystencji puree
 wszystkie składniki łączymy ze sobą i bardzo dobrze mieszamy
 Masę umieszczamy w foremkach i wkładamy do piekarnika na 20 minut i pieczemy w temperaturze 200 stopni.
 SMACZNEGO!

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. taki miałam cel:P bierz się do roboty i piecz!:P

      Usuń
  2. jutro zabieram się do roboty! :) wyglądają przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwiebiam muffiny bananowe, pod każdą postacią! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmmm <3 jadłam kiedyś !! moja przyjaciólka keidyś zrobiła, pychotka <3
    sliczne Ci wyszły ;))
    dodaje do obserwowanych, bo fajniusi blog :)
    zapraszam do mnie jesli Ci tez moj blog spodoba to bedzi mi tez milo jak dodasz go do obserwowanych ;)
    pozdrawiam, Kasjana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm pycha!wygladają smakowicie:)
    ja wczoraj robiłam z tego samego przepisu, tylko zamiast mleka dodaje maslanke, a zamiast proszku do pieczenia sody oczyszczonej;)
    wrzuciłam również troszke jagód;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ty tutaj pyszności serfujesz:) teraz narobiłaś mi ochoty i jak tutaj utrzymać dobrą wagę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo apetycznie wyglądają!chętnie spróbuję,uwielbiam takie małe słodkości:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przepis,na pewno wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń