poniedziałek, 1 lipca 2013

zakupowy weekend

W sobotę rano wybrałam się do warszawy, trochę się rozerwać ale głownie po to by kupic sukienkę na wesele( mam za miesiąc). Obeszłam tyle sklepów a sukienki żadnej, no i nie kupiłam. Nawet żadnej nie przymierzyłam. Ale jak to ja dorwałam parę innych rzeczy które mi się spodobały:) kilka rzeczy kupiłam w warszawie kilka u mnie w mieście. Spędziłam fajny weekend z Kubą. Jeździliśmy na rowerach, spacerowaliśmy . Byliśmy przy słynnych fontannach, było tyyyyle ludzi że nie było gdzie siąść ale gdzieś znaleźliśmy lokum i chwile odpoczęliśmy potem zjedliśmy lody na starym mieście i poszliśmy do domu:)  niestety żadnych zdjęć nie zrobiłam bo nie wzięłam ze sobą aparatu:) ale pokaże wam co nowego nabyłam:)
Spódniczka urzekła mnie swoimi kolorami:)  Fajny materiał idealna na lato:) Niedługo pewnie jakaś stylizacja z nią:)
W sklepach przeważają pastele i właśnie takie wzorzyste ubranka, ciekawa sukienka najbardziej spodobał mi się jej tył, z motywem kokardki.

 Oczywiście musiało znaleźć się również kilka kosmetyków :)

Pędzel do podkładu ecotools- wykonany z bardzo miękkiego włosia powoduje bardzo przyjemne nakładanie fluidu. Po nałożeniu nie zostawia żadnych smug, co zdarzało mi się przy innych pędzlach. Jest nieduży, fajnie wykonany.

Języczkowy pędzel do cieni elite- miękkie włosie gęsto ułożone co daje lepszy efekt przy malowaniu. Pędzel z drugiej strony ma gąbeczkę do cieniowania:)

szminka topshop- różowy, matowy odcien coś więcej napisze po pierwszym użyciu:)



Żel pod prysznic AA- o zapachu mleczno-kokosowym, Skóra po umyciu jest miękka, nawilżona i ma delikatny zapach
Cienie do brwi inglot- Miętowe barwy. Pani która pomagała mi wybrac idealnie trafiła w mój gust:) Kiedy ostatnio kupiłam cienie z Inglota ani razu ich nie użyłam są jasne w ogóle nie widać efektu, mam nadzieje, że z tymi tak nie będzie.

47 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa szminki bo kolor ma śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko wypróbuje to napisze się jak wypadła:)

      Usuń
  2. przepiekna torebeczka i zazdroszczę trampeczkow!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tą torebeczkę jak tylko zobaczyłam to bez zastanowienia podeszłam z nią do kasy:)

      Usuń
  3. Fajny blog:) Zapraszam do siebie na konkurs :)) www.fashionmee3@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. szminka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupując nie byłam do niej przekonana ale chyba ją polubię:)

      Usuń
  5. w jakim sklepie kupiłaś torbkę i sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebke w butiki 'i am' a sukienke w tally weijl:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe te buty;) podobają mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna torebka i okulary :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna torebunia i szminka ma śliczny kolorek, ciekawe jak prezentuje się na ustach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy najbliższej okazji postaram sie coś o niej napisac, jeszcze jej nie używałam:)

      Usuń
  10. Przepiękna barwa szminki *_* Jednak moje serce podbiła tutaj torebka. Fajnie, że miałaś udany dzień z Kubą.

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam zawsze tak samo, kiedy potrzebuje cos kupić, nigdy tego nie kupie, ale masę innych rzeczy tak;)
    Szminka wydaje sie byc przepiekna, uwielbiam róz na ustach;)
    czekam na stylizacje z Lacostami, są sliczne;)
    Kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna torebka,pomadka i sukienka!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka skradła moje serce! Jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ile wspaniałości!!!!! lubie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja kocham takie dni , weekendy :P świetne zdobycze !

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna torebka, buty Lacoste i szminka!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ile świetnych rzeczy <3 piękna torebka i okulary :D
    może będziemy się wzajemnie obserwować? :)
    jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam również na funpage http://facebook.com/dominikalicious
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę łupów! Przepiękny kolor szminki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się Twój blog ;-)

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor szminki jest po prostu cudowny! Pokaż naaam w następnym poście jak wygląda na ustach i oczywiście jak "się sprawuje" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post ze szminką już niebawem:) oczywiście potaram się powiedziec o niej pare słów mam nadzieje ze pozytywnych:)

      Usuń
  21. Wszystko piękne:) chyba najbardziej zachwyciła mnie torebka :)
    Przy okazji zapraszam cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu,w którym do wygrania są przesliczne bransoletki :)
    Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. piekna torebka buty :)

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przygarnęłabym lacosty i spódniczkę, naprawdę genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam podobne trameczki ;) swietna torebka ;)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. aaa dziękuję bardzo!!! zrobiło mi się mega miło po przeczytaniu Twojego komentarza :) śliczna torebeczka, i tych kosmetycznych zakupów też zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zakupy się udały:)
    szminka wygląda super!
    + fajna sukienka i trampki xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Inglot najlepszy w kwestii cieni :D

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna torebka - od razu wpadła mi w oko!

    U mnie z kolei dzisiaj trochę pasów, ale w nieco innym wydaniu - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna sukienka *-*
    świetny blog ! - będę zaglądać częściej :)
    odwiedź mnie photoboook.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Boska sukienka! *.*
    Szkoda,że nie mieszkam blisko Warszawy ;c
    Zapraszam do mnie:
    http://meanss.blogspot.com/
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniałe rzeczy!!! z przyjemnością obserwuje
    ♥ całusy:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  32. wow. torebka jest piękna, uwielbiam pastele

    OdpowiedzUsuń
  33. Torebeczka mi się podoba i bardzo fajny kolor szminki jestem ciekawa jak będzie wyglądał na ustach :)
    czekam na posta z pomalowanymi ustami ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. nawet nie wiesz jak ja ci zazdroszczę tych rzeczy..........
    :)

    OdpowiedzUsuń