niedziela, 28 lipca 2013

z wesela

No i już po... tyyyle czekania, tyle przygotowań a zleciało jak 5 minut. Było bardzo fajnie, wybawiliśmy się za wszystkie czasy, jedzonko było pyszne, sala bardzo ładna, mili ludzie..super!. Sukienka spisała się na medal, obawiałam się, że przez swój materiał będzie mi gorąco ale teraz z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że się myliłam.Dzięki swojej długości i wycięciach na plecach była bardzo przewiewna no i bardzo dobrze mi się w niej tańczyło:) a jeszcze milej było usłyszeć od kogoś "ale masz śliczną sukienkę, i jakie boskie buty". Chodź miałam ją na sobie jeden raz to już mogę stwierdzić że niewątpliwie jest moją ulubioną. Niestety zdjęć nie mam dużo, nikomu nie chciało się latać z aparatem bo każdy skupił się na dobrej zabawie:)

30 komentarzy:

  1. Wiedzialam, ze bedziesz pieknie wygladac :) kolory idealnie do siebie pasuja :) sa cieple, letnie, delikatne :) cudownie wygladalas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laska:D ładnie się prezentujesz:) i jakie nogi O.O

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty ♥
    a makijaż rewelacja *__*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieli racje, sliczne buty:)
    www.ewelina-rybcia-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna sukienka i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wielkie wow!
    wygladałas cudownie a makijaż zauroczył mnie totalnie! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna zabawa kolorami! Bardzo mi się podoba:*
    ❤ pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne kolorki! za tydzień też idę na wesele i nie mam pojęcia co na siebie włożyć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłaś prześlicznie ubrana, zazdroszczę butów :)

    Zapraszam do mnie. Może obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny makijaż i piękne buty :)
    buuczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądałaś, piękny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz slicznie :)
    oczy <3
    osobiście bym tylko kopertówkę zamieniła na jakąś w jaśniejszym kolorku:)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna sukienka :)
    no i makijaż cudny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądałaś :) Piękny makijaż *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. urocza sukienka :)
    zapraszam : http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój makijaż, buty, sukienka... wszystko idealne :) Masz śliczną figurę!

    Skom? kawiarenka-balladyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, oczy bardzo ciekawie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądałaś rewelacyjnie !!!
    cudowne buty, sukienka i makijaż ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądałaś cudownie!! piękny makijaż, piękne buciki, sukienka, no i TY!!!Rewelacja :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądałaś, ta sukienka z tymi butami tworzą piękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjnie wyglądasz! :) ps. bardzo podoba mi sie dbałość o szcegóły..makijaż idealny do całej stylizacji! :) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. swietna sukieneczka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka jest naprawdę śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądałaś bajecznie! kolory tak idealne dla ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. makijaż świetnie pasuje do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, świetny mix kolorów i jeszcze ten pasujący make-up, super ! :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń