środa, 17 lipca 2013

Wesele!!

27 lipca mamy wesele:) Dlaczego aż tak się cieszę? dlatego, że chyba od 5 lat nie miałam w swojej rodzinie wesela. Już od czerwca zaczęłam planować mój strój, dodatki, makijaż. Tak by przed samym weselem mieć wszystko dopięte na ostatni guzik. Zaczęłam od sukienki.. wymarzyłam sobie krótką letnią sukienkę w pastelowym odcieniu. Dodatkowo pomyślałam, ze chciałabym aby na plecach miała wycięcie i wstawiony motyw kokardki. Niestety długi czas nie mogłam znaleźć tej idealnej(myślałam nawet o udaniu się do krawcowej) ale zmieniło się to gdy tylko odwiedziłam stronę sklepu MOSQUITO. Od razu w oko wpadła mi ta żółta perełka a gdy zobaczyłam tą kokardę z tyłu, pomyślałam "zamawiam!" Do sukienki początkowo chciałam kupić miętowe platformy ale wchodząc do new looka zobaczyłam te i bardzo mi się spodobały, pomyślałam, że ładnie będą kontrastować z kolorem sukienki. Dokupiłam lakier do paznokci, dodałam biżuterię i chyba mam już wszystko co mi potrzebne.
 Do całości zamierzam założyć tą biżuterię, delikatny złoty łańcuszek, kolczyki w kolorze złota/beżu, i bransoletkę z ćwieków.


 Na pznokcie planuje lakier w kolorze butów a do makijażu wybrałam dwa zaznaczone kolory.


Jak wam się podoba? oceniajcie!.

42 komentarze:

  1. Sukienka jest przecudowna! Całość z pewnością będzie się super prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest piękna, oglądam w tym sklepie często rózne sukienki i czesto mozna znaleźc tam perełki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka niesamowita i te wszystkie dodatki bardzo fajnie do siebie pasuja ;) Lakier do bucikow. Niezle;D I udanej imprezki zycze :PP


    +Zapraszam do mnie, do komentowania/obserwowania i CZESTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. buciki i lakier <3
    sama chętnie wybrałabym się na wesele, tez już dawno nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. będzie pięknie ! straaaasznie mi się podobają kolorki :) i dodatki i sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem bardzo ciekawa jak będziesz wyglądała:-) aż nie mogę się doczekać:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, mi również niedługo wesele się gotuje. Właśnie zamówiłam sukienkę i czekam na przesyłkę - mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku. Ja akurat rozumiem Twoje zadowolenie. W całym swoim życiu byłam tylko raz na ślubie - 11 lat temu! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. super, że wybrałaś te buty - będzie to pięknie wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. mosquito:) mam w poście napisane skąd jest:P nie czyta się postów co?!!:D

      Usuń
    2. czytałam :) ale chodzi mi gdzie czyli czy przez internet czy osobiscie:D

      Usuń
    3. przez internet:) doszła bardzo szybko:)

      Usuń
  10. Koniecznie musisz dodać swoje zdjęcie w sukience bo śliczna jest i jestem ciekawa jak leży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok na pewno takie zdjęcie się pojawi:)

      Usuń
  11. świetna sukienka!:) pokaż na sobie jak już będziesz gotowa do wyjścia;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam sukienki z Mosquito, a ta którą wybrałaś jest mega :) pozdrawiam i zapraszam do siebie greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. koczki mogę spokojnie robić :) świetna sukienka, a makijaż fajnie wyglądałby w połączeniu ombre żółty - pomarańczowy - różowy

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka! :)) Będziesz gwiazdą na tym weselu ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniały zestaw!!! zadzroszcze!!
    ✬ ✬ ✬ ✬
    CAŁUSY Z GDYNI
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka! Ja mam podobną, ale niestety w innym kolorze .
    http://quitenormally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny zestaw:D pokazuj zdjęcie jak wygladalas:D

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany piękna całość!

    Dzięki za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo dziękuję za tak miłe słowa, ale bez przesady! chętnie zapraszam Cię do mojego wpisu z kolorowym makijażem. możesz swój wykonać w taki sam sposób zaczynając od białego, który świetnie rozjaśni okolicę oka i jednocześnie je optycznie powiększy. następnie stopniowo kolory, na które masz ochotę - http://czescmnie.blogspot.com/2013/02/makijaz.html#more :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka jest super, aj wybrałabym do sukienki z kokardą jakieś prostsze buty, ale te też na pewno będą świetnie wyglądały :))

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też zastanawiałam się czy nie będzie zbyt dużo kokardek:)

      Usuń
  21. fajny, lekki i przyjemny zestaw na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny zestaw ! Będziesz wyglądać lepiej niż panna młoda ! ;3
    /Magda

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestaw cudny! ;* Czekamy na efekt końcowy Karolcia ;)) dziękujemy za odwiedziny ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ będziesz szałowo wyglądała! :) Czekam na zdjęcia z wesela! ściskam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojeeej, ale przepiękna sukienka, uwielbiam tego typu zdobienia, zwłaszcza w formie kokardek, do tego kolor świetny! W takim zestawie na pewno będziesz się świetnie czuła. Miłej zabawy na weselu! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna sukienka, buty, dodatki. Wszystko mi się podoba! ;) i paletka też fajna. No i ja też bym chciała jakieś wesele ;<

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja koleżanka miała podobną sukienkę na komersie (ale plecy były zakryte) i prezentowała się wspaniale, pozazdrościłam jej tej sukienki i tobie teraz też jej zazdroszczę i jeszcze tych butów. Świetna stylizacja :)

    wpadnij do mnie www.fearlovee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bedziesz wygladala pieknie - pokaz sie wersji finalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też idę w identycznej na wesele za kilka dni:) wybrałam jednak buty w kolorze złamanej bieli, z opalenizną i kilkoma bardziej wyrazistymi dodatkami także wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń