niedziela, 7 lipca 2013

Uderz w kolory!

Zawsze niedzielę traktowałam jakoś inaczej..dla mnie to dzień różniący się od pozostałych. Zawsze staram się ładniej ubrać, lepiej wyglądać.To chyba przez wpajanie od dziecka, że niedziel to święto i trzeba dobrze wyglądać, albo to teksty mamy " zostaw sobie tą spódniczkę na niedziele:D" noo ale niech tak zostanie. Dlatego też zazwyczaj w niedziele zakładam nieco inny strój niż na co dzień. Na dziś bez wahania wybrałam tą sukieneczkę, w tak upalny dzień sprawdziła się idealnie. Od razu ją pokochałam za jej kolory a jak zobaczyłam kokardkę z tyłu pomyślałam "muszę ją mieć" .Bardzo ludzie motyw kokardki na ubraniach. Tak jak we wstępie powiedziałam, "uderzyłam w kolory" które tego lata są na topie. Do dołu sukienki przypasowałam się miętowymi cieniami, małą torebeczką w kolorze mięty i beżu, różową szminką.Aaa trochę o szmince bo wiele z was prosiło o recenzje, niestety po wielu próbach nie udało mi się zrobić zdjęcia ukazującego idealny jej odcień:) jednak mogę powiedzieć, że bardzo ją polubiłam, dobrze się rozprowadza, długo utrzymuje się na ustach a co ważne fajnie je nawilża, nadając im matowy odcień różu.
obsypuje was dużą ilością zdjęć i życzę miłej niedzieli!:)

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl Follow my blog with Bloglovin

48 komentarzy:

  1. w końcu lato to najlepszy okres do poużywania sobie z kolorami!

    OdpowiedzUsuń
  2. uuułłaaa:D aż nie wiem co powiedzieć:P

    OdpowiedzUsuń
  3. jakaś Ty szczuplutka;) pięknie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie niedziela to dzień jak każdy inny.Robię to co przez cały tydzień łącznie z praniem i sprzątaniem :) Taki już urok mamusiek.

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. PS. Świetny cień do powiek, zdradzisz mi na moim blogu co to za firma i odcień? Przydałby mi się taki cudaczek w kufrze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś podać nr cienia do powiek? Już mam wizję na make up z nim :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze oczy wyglądają BOSKO ! po drugie sukienka jest piękna a po trzecie Twoja figura jest idealna ! ;)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile komplementów:) dziękuje:) chociaż z ostatnim się nie zgodzę:P

      Usuń
  8. jakie masz śliczne oczy i figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Nwm czemu, ale ten blog cos w sobie ma ;D
    2.Sliczna sukienka. ;>
    3.JUZ DODAJE SIE DO OBSERWATOROW!!
    4.Swietny blog!! Genialny!! Przypadl mi do gustu ;D

    +Zapraszam serdecznie do mnie, do komentowania/obserowania i CZESTEGO WPADANIA!! ;3;D
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w tej sukience ! Masz prześliczną talię i figurę !




    Zapraszam na słodką biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładny kolor na ustach! i zestaw ładny, dziewczęcy, dobrze w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kapitalny makijaż i naprawdę urocza sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny makijaż oczu! Cudna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz mega śliczne duże oczy:) i sukienka - cudo! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka jest cudowna! <3

    w sprawie pytania do mnie zapraszam na maila 15.paulina@gmail.com jeżeli nie chcesz pisać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a mnie urzekł twój rewelacyjny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, jestem tu pierwszy raz, ale zostanę na dłużej:)
    Pozdrawiam

    http://lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny krój sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gorgeous outfit!!

    www.brenda-lu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz szczupłe nogi dziewczyno! I szmineczka ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! ;)
    W wakacje kolory to podstawa :D
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sukienka! Ma rewelacyjny wzor.
    Jak weszłam na twojego bloga od razu mi się spodobał dlatego obserwuję ;)
    na pewno wpadnę tu częsciej
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna sukienka i piękny makijaż;)
    buziaki
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuje za odwiedziny na moim blogu. :)

    Świetna sukienka!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie kolorowo!!!! ♡ ♡ ♡
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny makijaż! latem można swobodnie zaszaleć z kolorami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dokładnie tak samo pomyślałam stąd mój makijaż:) ciesze się że sie podoba:)

      Usuń
  28. Fajny blog, interesujące zdjęcia ;)
    Obserwujemy? Ja już :)
    amazing-girl-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. oczy to masz po prostu fenomenalne:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka rzeczywiście bardzo udana, też by mnie zauroczyła :)
    Cała stylizacja niesamowicie wakacyjna i dziewczęca. Wielki plus za to!

    A co do Twojej osoby, to masz piękne, wielkie oczy. I taka chudzinka z Ciebie... :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne połaczenie ;-))

    sanvves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zajebisty kolor ma ta szminka! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna torebka, ale to ta torebka najbardziej przykłuła mój wzrok - jest śliczna :)

    Pozdr oraz zapraszam do mnie na konkurs i nie tylko ;)
    http://vinciaxs.blogspot.com/2013/07/firmoo-giveaway-konkurs-wygraj-okulary.html

    OdpowiedzUsuń