wtorek, 9 lipca 2013

Sleek Ultra Matte Brights- recenzja

Ostatnio u którejś z was na blogu zobaczyłam bardzo efektowny makijaż, na końcu notki podane były cienie którymi został on wykonany. Od razu pogrzebałam w internecie i znalazłam takie same:) postanowiłam, że spróbuje:) Do tej pory nie używałam cieni ale teraz powoli się to zaczęło zmieniać. Po rozpakowaniu paczki miło się zaskoczyłam, kolory palety były baardzo żywe, ale nie jakieś odblaskowe.:) cienie są matowe co daje lepszy efekt w mieszaniu kolorów. Zaciekawiona efektem od razu stanęłam przed lustrem i zaczęłam eksperymentować, łącząc kolory ze sobą. Jestem bardzo zadowolona z zakupu, cienie ładnie się cieniują, dosyć długo utrzymują się na powiece a kolory są świetne!  Na zdjęcia makijażu musicie trochę poczekać:)

O ile dobrze pójdzie w czwartek będę mogła wam się czymś pochwalić, na razie tyle:)

43 komentarze:

  1. widzę nauka do poprawki z matury wre :) Twoja wierna fanka xoxoxo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miej te resztki godności i przedstaw swoje nędzne oblicze na szerszą publikę, bo z anonimka to ja również mogę pisać. Natomiast bardzo chętnie stracę swój cenny czas i "porozmawiam" oraz wyjaśnię kilka rzeczy takiemu pustakowi jak ty.
      POZDROWIENIA :*

      Usuń
  2. haha matury nie zdała:D bekaa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak miło, że zawsze ktoś pocieszy...:/
      Patryca.

      Usuń
  3. właśnie dziś moja kochana dowiedziałam się że dostałam sie na prawo więc pozdro :) nie denerwuj się, wierzymy że Ci się uda. może korki? chętnie pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluje:). nie, dzięki poradziłam sobie bez Twojej pomocy..

      Usuń
    2. a tak w ogóle post nie jest związany z maturą więc nie wiem po co zaczęłyscie ten temat;) dziekuje za uwage i nie do usłyszenia:)

      Usuń
    3. tja? na prawo? ile płacisz za semestr? hahhahahaahhaahhhahahahah

      Usuń
    4. będziesz płaciła*

      Usuń
    5. To że sie niby dostała to jeszcze nic nie znaczy. Zobaczymy czy w ogóle skończy studia.
      Polecam korepetycje z języka polskiego oraz zapoznanie się z podstawami savoir vivre'u i etykiety.

      Usuń
    6. nie każdy za kase studiuje. Są na tym świecie jeszcze ludzie inteligentni i ambitni :) xoxoxo

      Usuń
    7. ... do których twoja osoba z pewnością się nie zalicza.

      Usuń
    8. nie znasz mnie więc skąd to możesz wiedzieć ? daruj sobie. zadałem jej pytanie odnośnie matur i tyle. Blogerka mi odpisała i po sprawie. Nie rozumiem po co to przeżywasz tak namiętnie :)

      Usuń
    9. namiętnie przeżywasz czyjeś niepowodzenie laluniu, nie twoja sprawa czy zdała czy nie, każdemu może się noga podwinąć i nie wszyscy są orłami z danych dziedzin nauki . z taką kulturą osobistą nie powinnaś sobie główki zawracać tym prawem:) m

      Usuń
  4. jestem ciekawa tych cieni jak będą się sprawdzały w praktyce i na Tobie:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kolorki:)
    Co myślisz o wspólnej obserwacji? :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piekne kolorki!!!
    ✮ ✮ ✮ ✮
    Wakacyjne pozdrowienia:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie urzekły:)
      pozdrawiam dziewczynę z Hawajów !:D

      Usuń
  7. Czekam na czwartek <3
    Cienie są śliczne ;)
    Ps. Zapraszam do siebie na rozdanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sleek ma świetne te paletki! Piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam takiej paletki matowych cieni od dawna, ta wygląda fajnie:) Czekam na makijaż <3 Dzięki za odwiedziny, zapraszam ponownie: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam notki o makijażu! są bardzo przydatne dla każdej z nas! można się z nich dowiedzieć wielu fajnych rzeczy! <3
    www.alessionfff.blogspot.com Pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. super post, kolorki rewelacyjne!
    idealne na lato :)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam tą neonową paletę cieni i jestem z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też do tej pory cieni w ogóle nie używałam. Ale szczerze powiem, że po Twoim poście zaczęłam się zastanawiać, czy takiego zestawu sobie nie sprawić, hm? Jeszcze tylko zapytam ile dałaś za ten komplet i na jakiej stronie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupowałam ją na allegro:) za 37.50 + koszty przesyłki:)

      Usuń
  15. Wow! Ale świetne te cienie! :)

    dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie przecudowne kolory - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń