poniedziałek, 15 lipca 2013

Niebieski akcent

Oprócz kobiecych, delikatnych stylizacji każda z nas czasem ma chęć wskoczyć w dresy, zarzucić bluzę i czuć się wygodnie. Dzisiejsze dresy to zdecydowanie moje ulubione, luźne, wygodne a przy ich zakupie urzekły mnie te neonowe suwaki przy kostkach:) Dziś nie założyłam bluzy, padło na krótką jeansową kurtkę i żółtą bluzkę. Bo rzadko kiedy zakładam do dresów bluzę. Wygodnie i ciepło bo niestety rano mimo słońca nie było tak ciepło.Na zdjęcia wybraliśmy się od razu po śniadaniu, byliśmy strasznie ciekawi efektów pracy z moim nowym sprzętem. No i tu się zaczyna.:D Kuba dopadł aparat i oczywiście zamiast robić zdjęcia mi, robił...zdjęcia kwiatów i motyli ale przywołany moimi słowami "Kuuuba tutaj jestem, czekam na zdjęcia!" wykonał kawał dobrej pracy:) Okazał się idealnym fotografem, dobrze mi sie z nim współpracowało:) Efekty naszej pracy pozostawiam wam do oceny:)
<3
Prace Kuby:D

niebieskie dresy

42 komentarze:

  1. Świetny look! Zdjęcia, po prostu boskie!
    Jesteś prześliczna :) Zegarek mnie urzekł! :)

    dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne,swietne, swietne!! Genialne ahh ;D ;>

    +Zapraszam do mnie, do komentowania/obserwowania i CZESTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi I'm Ana from Blogginup.com/en/

    Blogginup is a bloggers tool that allow you to increase the traffic to your blog.


    It is also a website that allows users follow content of blogs that you like in the easiest way.

    The user can follow your content and with labels marking the post or blogs.

    Hundreds of bloggers use Blogginup.com.

     
    I invite you to come and add your blog in less than 1 minute and start having your own followers to follow your blog.
      
    http://youtu.be/o_j8j7RXl-Y

    blogginup.com

    English version blogginup.com/en/

    Regards!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look!
    podoba mi się ten akcent:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ja i tak dalej bede Ci pisala komentarze, wiec na marne Twoje starania. Za slownik sie MOTYLKU zlap :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecz sie dziewczyno... Szkoda mi słów na osobe taką jak ty... Nie masz życia prywatnego i swoich własnych "przeżyć", dlatego komuś musisz robić na złość.
      Zajmij się lepiej tymi studiami, na które się podobno "dostałaś".
      W zasadzie to chciałabym "porozmawiać" z tobą w realu i upewnić się, że jesteś tak pusta, jak twoje bez sensu komentarze oraz wyjaśnić ci kilka rzeczy.
      POZDROWIENIA MOTYLKU
      PS mam nadzieje, że sie jednak kiedyś spotkamy

      Usuń
    2. PS 2: komentarz do "Anonimowy 15 lipca 2013 23:45"

      Usuń
    3. ale tempa dzida. nie lubi człowieka a napierdala statystyki w chuj :D żeby ci dupeczki nie urwało z tej zazdrości, do której się nie przyznasz Anonimku

      Usuń
  6. Drogi anonimie dziękuje za częste odwiedzanie mojego bloga. ale Twoje durne komentarze niestety będę kasować;) gdyż nawet nie są na poziomie by kto ktokolwiek je czytał;) jeśli chce Ci się tak tu wchodzić i pisać to ok tylko ja i tak skasuje;) załóż bloga i pochwal się czymś " od siebie". Nie chce być niemiła bo tak publicznie nie wypada;) pozdrawiam cię gorąco.narazie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak chyba ktoś je czyta:)"piona hejterze!!"

      Usuń
  7. Jaka śliczna buzia ; p

    Dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyglądasz! fajne zdjęcia takie pozytywne! :) a buty baaaardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. No masz racje. Twoje posty sa na poziomie i sa warte czytania, a szczegolnie te, w ktorych roi sie od bledow i niepoprawnych skladni. Dziewczyno ogarnij i najpierw przeczytaj to co napisalas pare razy, zastanow sie czy wszystko jest ok i dopiero publikuj. Chyba w byciu blogerka nie liczy sie ilosc postow a ich jakosc.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zacne zdjęcia, Milordzie ;)
    Z całej stylizacji najbardziej spodobało mi się połączenie tych spodni z tenisówkami, przyjemny dla oka kontrast.

    Pozdrawiam! :)
    P.S. Nie karm anonima, nie wygrasz. Olać to to trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sesja! buty genialne- uwielbiam lacoste! Dresy też są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie ;)

    zapraszam na mojego bloga:
    http://essqise.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie wyglądasz, buciki świetne :)


    zapraszam do mnie: www.kasiulccia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie *.*
    Fajne spodnie ! :)
    I jak zawsze ciekawe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. śświetnie podoba mi się:D
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. teraz to rozumiem ;)

    Swietnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka świetna stylizacja i buty *.*
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam lacosty pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja b.fajna, ale ta kurtka kompletnie do Ciebie nie pasuje ! Zamiast niej proponuję kardigan ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kardigan do dresów ????

      Usuń
    2. Oczywiście, że tak ! Nie zawsze jak coś jest typowo sportowe trzeba nosić z tego samego typu rzeczami. Dresy z kardiganem, eleganckim swetrem lub koszulą wyglądają obłędnie ;) POLECAM !

      Usuń
  20. Świetna stylizacja :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Racja,czasami o wiele lepiej jest założyć dresy i czuć się swobodnie..stylizacja mi się podoba, Kuba fotograf też niezły przystojniaczek :D pozdrawiam! :D
    I oczywiście zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki sportowy, wygodny spodzien, jest jednym z moich ulubionych ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kobalt- najpiękniejszy z kolorów!
    I te świetne trampki z Lacosty:))
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie!!! Lady loves blue colors :)

    Zapraszam www.esterlifestyle.com

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia, ślicznie wyglądasz, a spodnie boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jasne ! Uwielbiam dresy ! :D fajny kolor! i ten zielony paseczek :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie masz śliczne spodnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz, spodnie są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  29. super foty;)
    extra spodnie :)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. iphone masz? czy fake? XDD

    OdpowiedzUsuń
  31. Super,super i jeszcze raz super.!!!
    Świetnie wyglądałaś na weselu.:)
    Trzymaj tak dalej! :)

    A jeśli mogę skomentować tych "złych" anonimów, uważam że to ludzie pełni kompleksów którzy mszczą się na innych w taki sposób, za swoje życiowe niepowodzenia... Ciekawe czy mieli by tyle odwagi powiedzieć to w realu.:P
    Nie przejmuj się nimi i tak jesteś zaje...! :D
    Bardzo lubię odwiedzać Twojego bloga, jest bardzo ciekawy i pomocny. :)
    Powodzenia!!! :)

    OdpowiedzUsuń