środa, 31 lipca 2013

Light pink

Hej! Pora trochę późna, ale nigdy za późna na nowego posta:) Dziś z przewagą różu, powoli przekonuje się do tego koloru. Dlaczego przekonuje? bo nigdy nie lubiłam różowego. I nadal nie lubie, ale mowa tu raczej o takim bystrym,wściekłym kolorze natomiast ubrania, dodatki w odcieniu jasnego(a nawet bardzo jasnego) różu są dla mnie do przyjęcia:) Od rana wiedziałam, że pogoda nareszcie sprzyja do małej sesji. Gorące słońce miało towarzysza, mianowicie był to bardzo przyjemny chłodny wietrzyk. Spódnica wykonana z takiego materiału idealna na ciepłe ale wietrzne dni bo nie podwiewało mi jej i czułam się bardzo komfortowo:) Dziś wybraliśmy się do wsi w której kręcą dość śmieszny ale fajny serial "RANCZO" może kojarzycie być może słyszycie o nim pierwszy raz. Wycieczka nam się udała, widzieliśmy paru aktorów ale zajęci byli swoją pracą:) Dzień bardzo udany a teraz trochę zdjęć.
Ci którzy znają serial, wiedzą co to za ławeczka i napój:P

31 komentarzy:

  1. Tak, zgadzam sie, ze taki kolor jest do przyjecia ;D A tnm to masz strasznie fajna figure! ;D I ladne zdjecia :PP

    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie! sliczna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica bardzo ładna:-) jakiś czas temu miałam ochotę na taką:-P do tego fajny lekki makijaż:D no i tyyyle zdjęć:D post zasługuje na dużego plusa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka:) Bardzo podobają mi się kolory paznokci, fajnie je połączyłaś:) Akurat znam ten serial, zazdroszczę zdjęć pod tak wspaniałym sklepem, niestety ja mam za daleko,ale kto wie.. może kiedyś odwiedzę to miejsce :) dużyy plus, wspaniały post:) oby tak dalej! (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, wilkowyje! <3 a stylizacja śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hhaha od razu skojarzyłam ^^

    Pięknie wyglądasz, tak dziewczęco i świeżo!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz ! masz piękna figurę !

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne balerinki ;) super :)


    +obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I love this colour shade so much :)
    Hope you'll visit my blog!

    xoxo
    Follemente Fashion Blog Bloglovin'Fashiolista

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna miniówka;)
    Chudzinko Ty <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka genialna! :) Podoba mi się ten zestaw :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka jest cudowna :D
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza:D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna stylizacja, lekka i kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  14. spódnica jest świetna i bransoletka <3
    perfekcyjnie narysowana kreska na oku, wow :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz super figurę a te kolory pasują do ciebie idealnie :D
    Uwielbiam takie pastelowe kolory a do ciebie pasują one idealnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie spódnice, kolory do mnie przemawiają.
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna spódniczka :)
    mogłabym Cie prosić żebyś kliknęła w link w moim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz! <3
    a spódniczka jest genialna :))

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzory azteckie wciąż wśród nas :) ładnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :D
    Spódnica mi się podoba :))
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja, spódniczka wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne balerinki :)
    Pozdrawiam
    http://angelikaswardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń