czwartek, 4 lipca 2013

Krokodylek od Lacoste..

Temperatura za oknem sięgająca 30 stopni raczej nie pozwala wytrzymać długo na słońcu, po raz pierwszy przy zdjęciach się męczyłam, słońce grzało w twarz a na chodniku nie dało się usiedzieć bo zaraz parzyło. Ale pomyślałam że muszę powalczyć i pokazać się w wam w trampeczkach bo parę z was chciało zobaczyć stylizacje z nimi. A więc dziś z powodu takiego upału nie chciało mi się kombinować ze strojem toteż założyłam najprostsze spodenki do tego białą bluzeczkę, dołożyłam bransoletkę z perełek i na zdjęcia! Cały dzień lenie się w domu, opadam z sił przez ten upał a zimny napój będzie mi wierny do końca dnia. Tymczasem trochę zdjęć z dzisiejszym słońcem:D
 Dziś rano otrzymałam moją sukienkę na wesele, znalazłam ideał w sklepie MOSQUITO ale całość dopiero na zdjęciach z przygotowań do wesela;) dziś tylko kawałek:) kiedy odwiedzicie sklep na pewno poznacie którą kupiłam:)

 I kupiłam też nowe etui na okularki:)

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

56 komentarzy:

  1. swietny lekki look ;)

    zapraszam do siebie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty!
    Także obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog! :) :) :)

    Zapraszam do komentowania mojego bloga:
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne buciki :>



    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit, idealny na te upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka z Mosquito jest boska! Właśnie rozmyślam nad zakupem. Bardzo ładnie wyglądasz- masz śliczne oczy, wiesz?! <3 Stylizacja bardzo fajna, o butkach z Lacoste marzę już od dawna i szukam idealnego modelu, a Twoje są super! :)
    Dołączam do grona Twoich obserwatorów, mam nadzieję, że zajrzysz do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się od razu spodobała:) i bardzo dziękuje za miły komentarz:)
      oczywiście ja do Ciebie zaglądam systematycznie:)

      Usuń
    2. Cieszę się niezmiernie i czekam na te fociaki nowym Nikonem! :D

      Usuń
  7. Wiem jaka to sukienka :D BOSKA *.*
    śliczny outfit:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo pewnie każdy odgadł która to:P
      dziekuje:)

      Usuń
  8. Uwielbiam lacoste :) Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetną figurkę! i super trampeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Figura!!!!!!<333

    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie zauważyłam, ze mnie już odwiedziłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! ta sukieneczka!! zapraszam do siebie:>http://claudine-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne buciki, poluję na podobne :) Świetnie wyglądasz w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te buty, ogólnie stylizacja bardzo przypadła mi do gustu, idealna na letnie dni ; )
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. oo, buciki świetne - no i paznokcie też bardzo ładne. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, ponieważ na moim blogu jest rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now", polecam ogromnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję bardzo :) mój chłopak je uwielbia, ja natomiast nie lubię :P ale masz zielone oczyska, jak ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cute! Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę butów, ja się jeszcze takich nie dorobiłam, ale za to mam identyczną sukienkę, tylko w kolorze miętowym :)
    http://quitenormally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, nad tym kolorem też się zastanawiałam:)

      Usuń
  19. Jak pięknie wyszły Ci oczyska na zdjęciu! Przyznam, że mam trochę podobny kolor i... nie wiedziałam, że jest tak piękny!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne trampeczki!
    uwielbiam takie żywe kolory jak to etui...
    pozdrawiam i zapraszam :))

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale z Ciebie chudzinka ♥ Trampki świetne!

    + Zapraszam na nowo założoną stronę na Facebooku :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie miałam nic od Lacoste, ale muszę przyznać że świetnie wyglądają, a kolor sukienki świetny! obserwujemy? ja już się dodaję :) serdecznie zapraszam na mój pierwszy konkurs na blogu, w którym można wygrać ciuszki ufundowane przez sklep Persunmall. Wszystkie szczegóły: http://dreams-amaze-me.blogspot.com/2013/06/giveaway-with-persunmall-clothes-to-win.html

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne buty, bardzo mi się podobają ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny letni look ! spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostre słońce potrafi wymęczyć! Ale przy tym wszystkim udało Ci się wyglądać naprawdę ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem ciekawa sukienki ;D kolor ma cudowny :)
    zapraszam na konkurs na moim bloga, do wygrania biżuteria za 30 zł w sklepie "alefarcik" :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne trampki i bardzo fajna bransoletka;) kocham takie upały :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trampki prezentuja sie super :)
    Etui bardzo mi sie podoba :)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne buciki ;-))

    sanvves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. love your shorts and shoes! looking stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładnie wszystko zgrałaś !
    dodajemy do obserwowanych i na bloglovin ?

    OdpowiedzUsuń
  34. super wygladasz pasuje Ci ten sportowy look :)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna całość! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Buty super ;3 . Ogółem cała super wyglądasz ;)

    To etui na okulary bardzo fajne , spodobało mi się . Czy to etui też kupiłaś w MOSQUITO ?

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. etui jest fajne bo dopasowuje się do kształtu okularów:D nieee coś Ty, etui kupione w biedronce:D

      Usuń
  37. Sukienka bardzo ładna, oczekuję na post z niecierpliwością :)

    Z tej letniej stylizacji najbardziej spodobały mi się spodenki i te fikuśne wiązania przy nogawkach.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię takie proste stylizacje :) I białe buty to u mnie podstawa

    OdpowiedzUsuń
  39. BIEDNY KROKODYLEK, TAK FAJNY A NA TAKIM BLOGU WYLĄDOWAŁ :<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki fajny*
      Polecam słownik kupić. Nie pozdrawiam.

      Usuń
  40. a da się te trampeczki nosić w takie upały bez skarpetek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam tu skarpetki ale tak bardziej wycięte. podejrzewam ze bez skarpetek byłoby ciężko, bo jak mi się te zsuwały z pięty to mnie już obcierały delikatnie:)

      Usuń