piątek, 19 lipca 2013

Dziękuje!


Kiedy weszłam dziś na bloga i zobaczyłam tą magiczną liczbę to aż poprawił mi się humor. Mianowicie chodzi mi o liczbę wejść!  Dziękuje wam, że odwiedzacie mojego bloga, że mam dla kogo pisać i że jednak istnieją osoby które na niego wchodzą! to dzięki wam,dzięki waszym wparciu mam motywację do tego by dalej go prowadzić.!:)  pewnie nie jedna z was powie co to jest "10.000", ale dla mnie to naprawdę dużo. Oby tak dalej!

A teraz chce wam przedstawić kilka moich drobnostek które ostatnio nabyłam:)
Rajstopy w sprayu:) baardzo fajna rzecz. Powoduje że nogi bez opalania, bez użycia samoopalacza (którego nałożenie często powoduje plamy czy też pomarańczowy odcień) nabierają naturalny odcień opalenizny:). Sposób użycia: nanieść niewielką ilość sprayu na dłoń i rozprowadzić równomiernie na nogach:)Efekt jest naprawdę zadowalający! Zmywa się też bardzo prosto bo tylko przy użyciu wody i płynu pod prysznic:) cena to ok. 40 zł:)
Pokrowiec na aparat:) Konieczność przy utrzymaniu aparatu w dobrym stanie:)
Płyn micelarny który mimo swojej ceny i firmy, ze zmywaniem makijażu radzi sobie doskonale:) Niestety to produkt który został wycofany ze sprzedaży i tylko tyle udało mi się kupic w sklepie:) No trudno, będę musiała znaleźć inny:) a w zamiarze mam płyn micelarny firmy Tołpa;)
Kredka do oczu, odcień czarny:) kiedy nie maluje oczu linerem używam jej do górnej powieki malując ją od wewnętrznej strony rzęs:)
Lakiery do paznokci, bardzo fajne odcienie:) Żółty niestety jak to żółty trzeba nakładać w 3 warstwach żeby pokryć smugi:)
Baza do cieni. szukałam szukałam i znalazłam. Naprawdę powoduje dłuższe utrzymanie się cienia na powiece a dzięki aplikatorowi w postaci gąbeczki powoduje jeszcze wygodniejsze nakładanie:)
Właśnie takich jasnych balerinek brakowało mi w mojej szafie:) posiadają miękka wkładkę co czyni ich baardzo wygodnymi:)

35 komentarzy:

  1. U mnie właśnie stykło 4000 wyświetleń ! A Tobie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię lakiery golden rose ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. baza do cieni- super, chyba taką sama kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale balerinki są śliczne. Takie dziewczęce. No i wzbudziłaś we mnie zainteresowanie tymi rajstopami w sprayu, gdzie można takie dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio widziałam w drogerii natura:) a ogólnie są też na allegro:)

      Usuń
  5. mało który blog w 100% przypada mi do gustu jeżeli chodzi o wygląd. Twój? zdecydowanie. jasne kolory, minimalizm, fantastyczny nagłówek szablonu! obserwuję kochana : *

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawią mnie te rajstopy w sprayu, muszę kiedyś spróbować :) śliczne baletki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rajstopy sally hansen najlepsze na świecie ;D piękne balerinki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful post...I really like your blog.*__*
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam lakier z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. To piękne uczucie, kiedy przekraczane są pełne liczby na blogu. Wtedy się wie, że w jakimś celu jest prowadzony nasz blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. buciki śliczne :) Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. TRINNI'S STUFF UBRANIA I AKCESORIA ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odcienie lakierów prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie gratuluję!!!:)
    Baleriny cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Oby tak dalej ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na recenzje bazy pod cienie i rajstop w spreju! a ten płyn micelarny mi nie podpasował, nie mogę przestawić się na zmywanie makijażu takimi produktami - wolę nawilżające mydełko nivea + żel oczyszczający :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a jakie śliczne baleriny!♥ pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. a u mnie ta baza essense kompletnie sie nie sprawdzila. lepiej natomiast sprawuje sie z avonu

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki, że odpisałaś! bazę na pewno kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję tych pierwszych 10000!! O tych rajstopach w spray'u słyszałam dużo dobrego, chyba czas w nie zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje kochana takiej liczby wejść!:) U mnie dopiero trochę ponad 4000;p
    Cudne balerinki, a kredki do oczu z Avonu używam już ponad rok, jest świetna:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  22. ale sliczne baleriny ! ja poluje na gumowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję ! :)
    własnie niedawno doszłam do wniosku, że muszę zainwestować w bazę pod cienie :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Lakiery mają ciekawe kolorki;) A baleriny cudne!

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacja! uwielbiam Cię! obserwujemy? http://luyyyza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Lakiery golden rose bardzo fajne. NIe wiedziałam że wycofali te micele, fajne są ;c

    OdpowiedzUsuń
  27. niby mieli wycofać a ja dziś jeszcze widziałam pełne pudełka na półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mam te balerinki *-* Bardzo ładne kolorki lakierów : D Świetny blog : )

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluję 10.000 i życzę kolejnych tysięcy! :))
    te rajstopy to ciekawa rzecz ! ;)

    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń