czwartek, 25 lipca 2013

Bransoletki!

Cześć wam! na wstępie chce przeprosić za brak postów na blogu. Niestety, pogoda nie umożliwia zrobienia jakiegokolwiek zdjęcia a tym bardziej w letnich ciuszkach . Dlatego też chce wam pokazać jakie perełki ostatnio nabyłam:) Obiecując, że już niedługo pojawią się nowe posty!
A co do biżuterii to zaczęło się od tego, że odwiedziłam dwa sklepy internetowe. Jedną bransoletkę kupiłam w EDIBAZZAR, w sklepie mają dużo śliczności do wyboru także zapraszam do zaglądania. Zaś pozostałe w sklepie ILOKO, było tyle ładnych rzeczy ale zdecydowałam się akurat na te które najbardziej mi się spodobały, ale od razu powiedziałam, że to nie są moje ostatnie zakupy w tym sklepie:) dodatkowo dokupiłam sobie gumkę do włosów i silikonowe bransoletki które zamierzam nieco przerobić. Już w sobotę wesele także będą nowe fotki z całą weselną stylizacją!:)

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne bransoletki ! Gdzie mieszkasz, że masz brzydką pogodę ? U mnie jest 30 stopni i nie da się wytrzymać ; D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety ta pigoda:| a bransoletki bardzo ładne:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. o boże ale piękne !!
    zazdroszcze jak nie wiem co! :)

    u mnie tak samo pogoda masakra, ja mieszkam na mazowszu.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki bardzo, też je lubię :) cudne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza i druga zdecydowanie dla mnie najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka!
    U mnie tez post z bransoletkami, zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga bransoletka <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    Sliczne bransoletki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ale wspaniały zestaw bransoletek!:)
    całusy:*:*Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudna biżuteria :) Z pewnością się przyda do wakacyjnych stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Great review!
    ^_^
    Do you want to follow eachother with?))
    http://fashionelenblog.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń