poniedziałek, 24 czerwca 2013

W samo południe

Dziś rano obudziła mnie burza, okropna. strasznie boje się tych grzmotów. Ale przez poranny deszcz, na dworze zrobiło się troszkę chłodniej..no i dobrze. Kiedy wyszłam na dwór aż chciało zaczerpnąć się świeżego powietrza. Mimo że było dość pochmurnie to temperatura była przyjemna. Dziś dzień taty, myślę że każda z was pamiętała! ja już wczoraj o 00:00 podarowałam tacie mały podarunek który sama przygotowałam:) Dzisiejsze popołudnie spędziłam z rodziną, byliśmy na krótkim spacerze, smakowaliśmy pyszne lody, a wieczór przy grillu,piwku i w dobrej atmosferze.
Na dzisiejszy dzień wybrałam przewiewną koszule z ćwiekami:) bardzo ją lubie a dziś założyłam ją do spódniczki która mimo że nie jest cienka bardzo dobrze sprawdza się w ciepłe dni:)

25 komentarzy:

  1. bardzo milo nam to czytac :) masz przepiekne wloski i grzywke :) o oczkach to nie wspominam juz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny koczek :)






    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kok ;)) robiłaś na gąbce wypełniającej czy normanie ci się trzyma?

    zapraszam już na nową notkę do mnie, pozdrowionka ;)
    http://s-margarita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takim czyms innym do wypelniania ale niebardzo jest dobre dlatego musze kupic gabke:))

      Usuń
  4. Obserwuje tak świetny blog z tak świetną prowadzącą! :)) Pozdrawiam cieplutko!

    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, zostaję tu na dłużej-obserwuję
    pozdrawiam
    http://drugastronawieszaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog i bardzo fajna stylizacja:)Zapraszam do siebie, obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw :D
    koszula śliczna ;)

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw ;D
    obserwujemy na blogspocie i bloglovin? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna jest ta koszula <3 zresztą całość bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :) Koszula jest MEGA !


    E.:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja, taka dziewczęca i zwiewna. Kokardka na włoskach jest cudowna - ma swój urok! Jejku dobrze, że Twoje zdjęcia są taki słoneczne, bo na dworze jest strasznie ponuro ;c
    POZDRAWIAM M. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i teraz nie nacieszymy się słońcem..:P
      uwielbiam kokardki:) jak tylko mogę to dołączam je do włosów:)

      Usuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. w realu tak samo jak na zdjęciach :) bardzo fajny efekt!

    Bardzo fajnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna ta koszula!!! ja jednak nie mogę się na Ciebie napatrzeć- wyglądasz uroczo z tą grzywką :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ; )
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw i super wyglądasz w takiej fryzurce :)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń