piątek, 7 czerwca 2013

Truskawkowo.

Cześć, tak wiem miały się pojawić wiosenne stylizacje i takie tam. Oczywiście się pojawia. Ale najpierw te pyszności.. Kto z nas nie lubi truskawek?:) a jeżeli ktoś taki istnieje to niech wie że ma czego żałować!:D . Rozpoczął się truskawkowy sezon.. no i postanowiłam uraczyć się pysznym porannym koktajlem:) dla mnie to niezbyt dobrze że pojawiają się truskawki bo uwielbiam je ale niestety  na duża ilość zjedzonych truskawek moja cera reaguje okropnie bo jestem na nie uczulona:( dlatego też z wielkim bólem muszę sobie czasami odmówić tych pyszności.
A może macie jakieś ciekawe przepisy na truskawkę w roli głównej? ciasta, desery? piszcie!Chętnie spróbuje.



Za parę dni nowy post! a w roli głównej: wiosenne pastele:)

i pamiętajcie że czekam na wasze ciekawe przepisy!

6 komentarzy:

  1. super.!! teraz żałuję, że nie kupiłam truskawek :P
    Do miłego.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha jeszcze zdążysz:P i może podzielisz się jakimś innym sposobem na truskawkę:D

      Usuń
    2. co jak co, ale makaron z truskawkami (najlepsze wspomnienie obiadów z gimnazjum:) jest najlepszy :P

      Usuń
  2. aa uwielbiam koktajl truskawkowy ! <3

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń