piątek, 14 czerwca 2013

Pastelowa wiosna

Jak już gdzieś wspomniałam, uwielbiam pastelowe stylizacje. Tej wiosny te kolory są na topie. Co by nie było za mdło przyciemniłam dzisiejszą stylizację ciemnymi spodniami. Ostatnio zdecydowanie moim ulubionym kolorem stał się miętowy odcień. Na początku nie mogłam się do niego jakoś przekonać, ale teraz osobiście uważam, że jest  jednym z najładniejszych pasteli. Dlatego też zdecydowałam się na żakiet w tym kolorze. Myślę, że wykorzystam go do wielu ubrań, które będą odpowiednie na wiosenne dni. Dzisiaj był dosyć silny wiatr który uniemożliwiał robienie zdjęć, ale trochę udało się uchwycić..















10 komentarzy:

  1. zdjęcia świetne:D a zegarek fajnie się prezentuje:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny żakiet :).
    słodkie zdjęcia . ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. super post, ale nadal czekam na kreski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam coś zrobić tak jak obiecałam ale nie potrafię jakoś dać wskazówek. Po prostu przeciągam kreskę nad rzęsami i wywijam ją na końcu. Nawet nie potrafię wyjaśnić:P gdzieś widziałam że chcąc wykonać równą kreska dziewczyny malują sobie kropeczki potem łączą:D popróbuj i jakoś złapiesz wprawy:) mi też nie zawsze udaje się namalować ładnie i równo, czasem zmywam i poprawiam od początku:)

      Usuń
  4. dobra stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolor żakietu. A zdjęcia bardzo pozytywne, z przyjemnością się patrzy :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mam bardzo podobny (albo taki sam?) zakiet i jest faktycznie swietny :) pasuje Ci. Jestes chudziutka!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też go polubiłam:) wiem niestety:( od zawsze tak i nic się nie zmienia:P

      Usuń