niedziela, 16 czerwca 2013

Orange skirt

Cześć wszystkim!:) Co by nie było każda z nas ma w swojej garderobie kilka spódniczek. Mini, maxi, midi... zawsze jakaś się znajdzie. Ja ostatnio dołączyłam do mojej szafy tę pomarańczową "plisowankę", którą już poznaliście kiedy tylko ją otrzymałam. Miałam ją na sobie dziś pierwszy raz i już ją polubiłam. Mimo tego, że przy większym wietrze muszę ją trzymać bo mi ją podwiewa:) Jest przewiewna i delikatna, idealna na upalne dni. W swoim zbiorze ubrań ogólnie miałam mało spódnic, sukienek ,powodem tego są moje chude nogi. Ale przyzwyczaiłam się do tego i coraz częściej w sklepach sięgam po spódnice czy sukienki. Od kiedy kupiłam sukienkę z plisowanym dołem polubiłam tego typu spódniczki i z pewnością nie jest to moja ostatnia. Dziś postawiłam na orange! Ogólnie mało mam ubrań w tym kolorze  dlatego przy dzisiejszym secie postanowiłam ten kolor jakoś wyróżnić. Dodałam kokardkę w tym kolorze, paznokcie i kreskę na oczach.  
A wy jaki typ spódnic lubicie najbardziej?

























26 komentarzy:

  1. w mojej szafie od dawna mam plisowaną spódniczkę - miętową!:D tego typu ubrania są naprawdę ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękna chudzina w jasnych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  3. poproszę post bez złotego zegarka ;) już wiemy, że jest cudowny i uniwersalny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie.;) uważam ze do takich stylizacji jakie prezentuje ostatnio zegarek pasował dlatego też się tu znalazł :)a zresztą. lubie go to w nim chodzę. tyle.

      Usuń
  4. Wow genialnie to wygląda, a makijaż obłędny !
    Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny, świetny makijaż :D moja ulubiona szminka! zamieniłabym buty na sandały, żeby było bardziej letnio, a tak to nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szminka ma odcień którego dłuuugo szukałam. podoba mi się ale poz względem trwałości na ustach i jej konsystencji to duuuuuży - . tragicznie się rozprowadza tworzy smugi i szybko się ściera;/

      Usuń
  6. Masz zjawiskowe oczy ! :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, idealny zestaw <3 Do twarzy ci w tym brzoskwiniowym kolorku :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie, co powiesz na wzajemną obserwację?
    http://ourloveourpassion.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie paznokcie i genialny zegarek:) gdzie go kupiłas?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżby jedlankowe dziewczyny znów zawitały na bloga? :D bardzo doobrze. niech biją statystykę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedlanka city powiadacie? o matko hahahaha

      Usuń
    2. jeżeli już to nie city a village:) ale stop, koniec tematu. nie będziemy rozmawiać o tym na moim blogu:) wchodzi tu kto chce i komuś może się podobać a komuś nie:)

      Usuń
    3. jakie jedlankowe dziewczyny? :O

      Usuń
    4. wypadałoby odpowiedziec na zadane pytane ;)

      Usuń
    5. a ja nie odpowiem i niech Cie to nie interesuje. powiedziałam koniec tematu to koniec. takie to dla was ważne żeby wszystko wiedzieć? nie Twoje sprawy to nie pytaj. i już żadnego komentarza na ten temat;)

      Usuń
  10. Piękną masz spódniczkę, śliczny kolor !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie i kobieco ;) wszystko fajnie do siebie pasuje

    OdpowiedzUsuń