sobota, 22 czerwca 2013

Ombre



Dziś jedna z koleżanek napisała do mnie z zapytaniem "umiesz robić ombre na paznokciach?" a ja szczerze mówiąc nigdy wcześniej tego nie próbowałam. Zaciekawiona efektem wzięłam się za malowanie.
Do wykonania takiego manicure potrzebujemy:
 Ja akurat wybrałam te bo jakoś spodobało mi się ich połączenie ale w związku ze jest lato i moda na przeróżne kolory, neony pastele itd. to można szaleć i eksperymentować z kolorami lakierów.
  
Najpierw malujemy paznokcie jakimś podkładem (jasnym), ja wybrałam biały
Na gąbeczkę nakładamy wybrane lakiery:
 
Następnie naciskając gąbeczką na paznokieć robimy ombre:) U mnie efekt wyszedł tak:




12 komentarzy:

  1. Świetny blog! :)) Pozdrawiam.

    Obserwujemy?
    Jeśli masz ochotę to gorąco zapraszam!
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten motyw na paznokciach. ;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, ponieważ na moim blogu jest rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now", polecam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega pomysł, nie wiedziałam że to takie łatwe ;)
    Super blog ! Również obserwuję :))

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pazurki:)
    PS. Bardzo dziękuje:) Mam wymagających fotografów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow pięknie wyszły <3 ja coś nie mam cierpliwości do ombre hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fakt, trochę cierpliwości jest potrzebne ale warto spróbować:)

      Usuń
  6. JA nigdy nie robiłam ombre, ale bardzo mi się to podoba, więc może zrobię! Ładne te Twoje pazurki.

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle razy chciałam spróbować a jakoś nie mam kiedy ;d
    zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapracowane życie blogerki:D:D wbrew pozorom paznokcie nie zajęły mi dużo czasu, najgorsze to czekanie az poprzednia warstwa wyschnie:) ale efekt do końca mnie nie zadowolił:)

      Usuń
  8. świetny efekt! bardzo mi się podobają paznokcie ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde a wydawało się trudniejsze..
    chyba sama spróbuję ;P
    świetne !
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń