piątek, 21 czerwca 2013

No i mamy lato:)

Temperatura na dworze przekracza 30 stopni, ale to nie bez przyczyny. Jest dziś 21 czerwca a więc pierwszy dzień lata!. Lato nie pozwala nam zapomnieć o tym że przyszło, temperaturę daje się odczuć wszędzie, nawet w domu..Ale to dobrze, niedługo plany na wakacje więc pogoda się przyda. W tym roku planuje wyjechać nad morze( miejmy nadzieję że mi się uda) . Dziś lato przywitałam w typowo letnim stroju, szorty i t-shirt:) jednak na dworze byłam tylko na moment zdjęć bo nie mogłam dłużej wytrzymać. Dzień zaczął się małą niespodzianką bo udało mi się zamienić parę słów z moją "blogerką-inspiracją":).
A wy jakie macie plany na wakacje?















a na orzeźwienie,zimny drink o smaku arbuza:)



A to piosenka na dziś:)

12 komentarzy:

  1. bardzo fajnie:) pozdr i zapraszam do nas w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) Ja również chętnie zostanę u Ciebie na dłużej :)

    Śliczny masz nagłówek, sama robiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zapraszam:) dzięki:) taaaak sama:) trochę w paincie trochę w Photoscape:)

      Usuń
  3. ej jaki masz już długi kucyk:P no i jaka opalona jesteś 0.0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długi? weź:P a opalona przez przypadek:) już trochę zbladło:)

      Usuń
  4. Świetny strój, idealny na takie upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog :)
    drinki kojarzą mi się tylko z wakacjami 2009 :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń