niedziela, 9 czerwca 2013

Na niebiesko

Po takich deszczach udało mi się złapać trochę słońca:) tak jak obiecałam, trochę stylizacji. Gdyby nie ta pogoda i moja słaba kreatywność to wpisów byłoby więcej.Od maja prowadzę najdłuższe wakacje w życiu. Ale na pozór to nie jest takie fajne, w domu strasznie się nudzi. Najchętniej poszłabym do pracy ale z tym też nie jest tak łatwo. Mam jeden cel na który chciałabym zebrać trochę pieniędzy, ale jak  się uda to na pewno się z wami podzielę tym faktem:) To był fajny weekend, spędziłam go poza domem i dobrze się bawiłam:)
A to wczorajsze zdjęcia bo dziś znowu za oknem deszcz...


Właśnie wczoraj zgubiłam tą bransoletkę. od początku jej jakoś nie lubiłam ale kiedy już się do niej przekonałam i nawet polubiłam to jakimś cudem zsunęła mi się z ręki..:(









17 komentarzy:

  1. Z pracą ciężko. Nie ma co ukrywać. Ale kto szuka, ten znajdzie! Nawet trochę słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluzka:) a co robiłaś w weekend?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) hm dobrze się bawiłam..wystarczy:P ciekawość pierwszy stopień do piekła:D

      Usuń
  3. no tak, racja :) przepraszam za pytanie, nie na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzka!! Bardzo masz ładne oczy, kreski bardzo Ci pasują ;] Czekam na więcej takich postów ! pzdr :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dziękuje:) jak będą chęci to i posty będą:) miejmy nadzieje że już niedługo kolejny. zapraszam!:)

      Usuń
  5. a dodałabyś post jak robisz sobie kreski, krok po kroku?:) byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie że dodam:) to już się tak poświecę ze wieczorkiem dodam;P

      Usuń
  6. śliczne buciki , cudny kolor ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Może warto poprosić kogoś o zrobienie zdjęć a nie cykac sb focie z rąsi albo ustawiać samowyzwalacz hmm?

    Nie za fajne są takie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw. Koszula jest śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o fuuuuu skarpety do balerinek?! profanacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie skarpety tylko specjalne skarpetki do balerinek żeby buty nie obcierały:))

      Usuń