środa, 26 czerwca 2013

My comfortable outfit

Hej jak u was nastrój? chwilowo mamy przerwę od upałów.Ostatnio nic nowego nie dodawałam bo miałam małe urwanie głowy ze szkołą.W piątek ogłoszenie wyników matur a ja ostatnie dni poświęciłam na logowanie do szkoły. Wybrałam już tą swoją idealną z wymarzonym kierunkiem.Tymczasem dziś sportowo i wygodnie. Od jakiegoś czasu moja ulubiona bluza! Fakt, że rzadko chodzę w bluzach trochę mnie hamował przed jej zamówieniem. Ale za jakość i wykonanie bluza zasługuje na podium w mojej garderobie:) do tego legginsy i adidasy. Ciepło i na luzie:)



49 komentarzy:

  1. Wyglądasz na prawdę super :) Bluza jest świetna .:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza jest świetna!!! :)
    Zapraszam serdecznie na mega konkurs z butikiem LOLA

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty, miałam takie kupić ale pozostałam wierna firmie adidas ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaje! Gdzie na studia sie wybierasz i na co???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetologia, a gdzie to jeszcze się okaże:)

      Usuń
  5. Cała stylizacja na wieeeelki plus zasługuje! :) bluza wspaniała:) pozdrawiam mocno !:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. http://www.urbancity.pl/sklep/produkty/marka/2064-diamante-wear/28115-i-wanna-be-a-rich-girl-ruby-khaki.html :))

      Usuń
  7. bluza świetna, jesteś ubrana strasznie w moim stylu, muszę znowu stworzyć stylizację na luzie jakąś:)
    masz świetnie obciętą grzywkę, zawsze tak chciałam, no ale nigdy fryzjer mnie nie słuchał :(
    Kisses :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to czekam na stylizacje:) a grzywka obcięta jest na prosto tylko po prostu nie do końca wyprostowana i zaczesana na bok:)

      Usuń
  8. A ja jak tylko zwkleke sie z lozka ide biegac;p w moich rozowych legginsach i rozowej bluzce, wygladam jak teletubis w tym stroju :D

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna bluza, do twarzy Ci w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a zegarek Twój ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jesteś! Ten look jak najbardziej do Ciebie pasuje! Nieziemski zegarek! :))
    dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piekne oczy:) i bardzo oryginalna urode:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Luzacko! Bardzo fajnie:)



    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, jesteś super szczuplutka ; )
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. super sportowy look!!!
    ♥ całusy:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za miłe słowa :)
    fajna bluza i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cool outfit! looks comfy :)

    catwalklove.blogspot.com + i'm a follower now :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja, na sportowo i luzie ; -)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi się Twoja fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz, na luzie i bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wygladasz, łady kok! :)

    mademoiselleemichelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ale jestes sczuplutka ;) sliczna fryzurka !

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny outfit!
    figurka i włosy, perfect!
    dziekuje za przemiły komentarz, również obserwuje:)
    Kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie stylizacje, zajebiście wyglądasz. Wygodnie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale masz MEEEEGA bluzę :) chętnie bym Ci ją ukradła normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluza świetna :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. i jak maturki poszły ? no bluza jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  28. sama mam bluzę z diamente! są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo naprawdę są godne kupienia:) pewnie to nie moja ostatnia kupiona u nich:)

      Usuń
  29. bluza świetna , masz bardzo zgrabne nogi ;d
    dodajemy do obserwowanych tu i na bloglovin?

    OdpowiedzUsuń
  30. super buty <3



    www.LaaMagdalenee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow świetny zestaw, lubie tak na sportowo i luźno:) Pięękna bluza i buty! Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  32. zdjecia są super :)
    http://everything-and-nought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak sobie przeglądam Twoje posty i bardzo mi się podoba u Ciebie.
    Dodaję do obserwowanych :)
    Powodzenia w rekrutacji na ów wymarzony kierunek :)

    OdpowiedzUsuń