niedziela, 2 czerwca 2013

Moje włosy

Ostatnio któraś z was zaproponowała żebym dodała post o włosach, fryzurach itd.:) pomyślałam że najpierw przedstawię wam moje włosy:) Hmm.. jedyne co mogę o nich powiedzieć to, że ich nie lubie. Są cienkie, słabo rosną ale co zrobię,jedynie mogę ich tylko pielęgnować i należycie o nie dbać. Czasami doczepiam sobie naturalne włosy zasadą clip in, które zamówiłam u fryzjera.Bo od zawsze marze o długich, gęstych, zadbanych włosach.Ale na razie muszę zadowolić się tym co mam.
Kosmetyki do pielęgnowania moich włosów.
Odżywka-wosk, dwufazowy spray do regeneracji włosów, bardzo ładny zapach. Odżywka nadaje włosom blask, odżywia je i sprawia że są delikatne, łatwo się rozczesują i są miłe w dotyku.

Jedwab do włosów który jest mi wierny od zawsze:) Wystarczy jedna kropla jedwabiu i włosy stają się miłe w dotyku,delikatne i bardzo ładnie pachną.

Serum na zniszczone końcówki. Tłusta konsystencja zmusza do nakładania go w małych ilościach. Stosuje go na końcówki moich włosów ale nie przy każdym myciu. Przynosi bardzo dobry efekt.Końcówki są zdrowsze i wyglądają lepiej.

Szampon do włosów cienkich:) jak zobaczyłam go w sklepie od razu pomyślałam że to ratunek dla moich włosów. Szampon jest 2in1 więc po umyciu nie stosuje już dodatkowych odżywek ze spłukiwaniem. Baaardzo ładny zapach, świetnie odświeża włosy.

Więc tak wyglądają moje włosy tuż po umyciu.Chcąc zachować takie fale nie mogę ich suszyć ponieważ podmuch z suszarki powoduje że się rozwalają. Z natury są kręcone, lecz usilnie przy każdym myciu je prostuje:)



Po wysuszeniu i wyprostowaniu otrzymuje taki efekt:)


 Oczywiście chciałam dodać ze tych kosmetyków nie używam wszystkich na raz. Wiadomo że włosy by tego nie wytrzymały. Nadmierne stosowanie dużej ilości kosmetyków (w moim przypadku) powoduje częstsze ich przetłuszczanie czy podrażnienie skóry głowy.


9 komentarzy:

  1. oo super post :) mam taki sam szampon jak Ty i potwierdzam, jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie większość szamponów obciąża włosy. Mi np. bardzo ciężko trafić na dobry szampon po którym włosy są lekkie.:) ale ten zasługuje na +:)

      Usuń
  2. oo i się doczekałam! dzięki, że dodałaś taki post :) Ja akurat mam problem z końcówkami.. może wypróbuje to, czego Ty używasz :P Czekam na więcej tak fajnych postów ! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę polecam:) tylko nakładaj małymi ilościami bo inaczej to będą tłuste końcówki jakbyś je w oleju umoczyła:P

      Usuń
  3. Wszystko fajnie, ale ja czekam na coś z paznokciami. Może pokażesz jak najczęściej je malujesz itp? To by mi się podobało, a tymczasem jest spoko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paznokcie będą będą, będzie ich dużo!:P bo uwielbiam malować pazurki:)

      Usuń
  4. Bardzo fajny blog :) Również używam tego jedwabiu i jest świetny. Czekam na post o Twojej diecie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dieta?? jem wszystko co podejdzie mi pod rękę:D a efektów tycia nie ma:D więc ten post byłby za obszerny:D musiałabym tam wymienić prawie wszystko co istnieje do jedzenia:D

      Usuń