sobota, 1 czerwca 2013

Mój wymarzony zakątek...

Za rok może dwa przeprowadzam się do nowego domu. Postanowiłam powoli zabrać się za projektowanie mojego pokoju. Przypadły mi do gustu meble, dodatki Ikei dlatego też zaczęłam szperać w ich katalogu. Znalazłam dużo świetnych rzeczy. Postawiłam na klasyczną biel i wzory kwiatów. Pomyślałam że pokój urządzę w sposób oryginalny ale nie przesadzony. Ciekawe ile wymarzonych rzeczy znajdzie się w pokoju przy finiszu meblowania:) w końcu kobieta zmienną jest. Moim must have jest duże łóżko z metalową ramą.Sami widzicie, że to jeszcze tyle czasu a ja już wszystko ustalone. Chyba już tak po prostu ze mną jest, że wszystko musi być  zaplanowane wczesniej co jednak nie wyklucza tego, że czasem zdarzają się spontaniczne decyzje. To kilka przykładowych zdjęć wystroju jakie udało mi się znaleźć.




 














A Wy co myślicie o takim wystroju?





15 komentarzy:

  1. No mi się bardzo podoba :) Biel jest i zawsze będzie na topie:) Masz jeszcze czas, na pewno coś zmienisz, miejmy nadzieję, że na jeszcze lepiej :) powodzenia (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego już się za to zabrałam, żeby mieć czas na zmiany oczywiście na lepsze:) kiedy tylko urządzę pokój to na pewno ukaże się tu cały efekt mojej pracy:)

      Usuń
  2. Czekam na zdjęcia urządzonego pokoju;D Ja dużo planowałam, a jak przyszło co do czego, to zauroczyła mnie jedna rzecz, do której dopasowałam całą resztę i oczywiście wszystkie plany się zmieniły:D

    Obserwuję i proszę o to samo:D
    http://ewelina-rybcia-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zapewne będzie tak samo:) bo to tak jest jak się coś planuje to potem nie wychodzi jak by się chciało:) czas pokaże:)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój blog, super że tak dużo piszesz o sobie:) Pomysł na ziemniaczki bardzo przypadł mi do gustu, wczoraj wypróbowałam go . Jeżeli możesz to dodaj coś o swoich ulubionych kosmetykach :)oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to słyszeć, po takich słowach to aż chce się pisać posty!:) wzmiankę o kosmetykach mam tu http://wmarcunawiosne.blogspot.com/2013/05/cosmetics.html są to kosmetyki które najczęściej używam:) oczywiście co raz będą pojawiać się nowe tego typu posty:)
      dzięki za zainteresowanie:)

      Usuń
  4. O, parę moich mebli znalazło się na tych zdjęciach :) Mam bardzo podobny gust jeśli chodzi o wystrój pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog! :P Wszystko mi się podoba, oby więcej takich postów, a szczególnie z ciuszkami :) są megaa ładne :) zegarki są świetne! nie wszystko fajne musi być drogie... masz rację. Więcej zdjęć z chłopakiem!:) ślicznie razem wyglądacie :) będę odwiedzać bloga częściej :]

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko git tylko mogłabyś umieścić coś o swoich włosach, może o jakiś fryzurach ? :) widzę, że blog rozkwita.. już sporo komentarzy się pojawia. I o to chodzi :D zgodzę się z koleżanką wcześniej.. ziemniaczki pyszne! od razu wypróbowałam przepis:) Ty i ten chłopak to para? ( pytam z ciekawości :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko pojawi się w swoim czasie:) mam mnóstwo pomysłów na posty tylko to wszystko wymaga czasu i odpowiedniego przygotowania:) nie chce wstawiać byle czego:)
      tak, jesteśmy parą. to żadna tajemnica:)

      Usuń
  7. Fajny!!!
    Ja chcę takie łóżko, tylko czarne :D
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze że Ty czarny lubisz:P sory ale nie bardzo lubie taki styl jaki reprezentujesz na blogu.Nie chce być fałszywa że kliknę obserwuj a nie będę wchodzić. Nie to żebym go krytykowała bo każdy ma swój gust ale niestety nasze się nie pokrywają:) także powodzenia w prowadzeniu bloga!:)

      Usuń
  8. przypadkiem trafilam i przeczytalam wszystkie posty!!! haha i musze stwierdzic, ze strasznie fajna i mila z ciebie dziewczyna, czekam na wiecej postow. adres bloga juz jest w zakladkach wiec bede tu czesto ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo:) dzięki,miło. Zapraszam!;) Staram się by systematyczna.

      Usuń