niedziela, 2 czerwca 2013

Easy nails

W związku, że bardzo mi się nudzi a pogoda zmusza do siedzenia w domu to pomyślałam, że spełnie prośbę jednej z was i pokaże jeden ze sposobów malowania moich paznokci.
A więc od początku :
1.najpierw mocze paznokcie w wodzie by skórki na nich były łatwiejsze do usunięcia
2."Czymś" do skórek odpycham je a potem wycinam cążkami.
3.Kiedy paznokcie wymagają piłowania, piłuje je.
 Tu taka ciekawostka dla was.. nigdy nie piłujcie paznokci w dwie strony (prawo- lewo) zawsze wybierzcie jedną stronę gdyż piłowanie w dwie strony powoduje ich rozdwajanie.
4. Po wycięciu skórek wcieram w nie balsam natłuszczający i smaruje oliwką by nawilżyć płytkę paznokcia i skórki.
5. Zmywam z paznokci tłuste kosmetyki i zabieram się do malowania. (zawsze maluje dwie warstwy lakierem)



Dziś zdecydowałam się na zestawienie tych dwóch kolorów. Ten szary przyrząd zwie się sonda:) ja mam w trochę starszej wersji ale planuje kupic nową.Służy do robienia na paznokciach kropeczek kuleczek itd. Bardzo przydatna.




Na mokry lakier (w tym przypadku zielony) stawiamy kropeczki (tu czerwonym lakierem)

I jeszcze na mokrym lakierze rozciągamy kropeczki igiełką w celu uzyskania oczekiwanego kształtu.:) Potem według własnego uznania dekorujemy cyrkoniami, brokatem, cekinami itp:)





Jak wam się podoba efekt?

7 komentarzy:

  1. Od: Nie-hejter

    Podoba mi się Twój wpis. Dodatkowo, bardzo fajny wzór;) wykorzystam go z pewnością.

    Podoba mi się też zmiana w prowadzeniu bloga, tj. przejście z opisów całego dnia na opisy konkretnych rzeczy, czynności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę że z czasem będzie jeszcze lepiej:)a to jeden z najprostszych wzorów ale efektownie wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. możesz mi polecić jakąś odżywkę do paznokci? widze że Ty masz piękne i zadbane natomiast moje są bardzo łamliwe:/ jak dbasz o paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ładne zdrowe paznokcie , zazdroszczę :)

    zapraszam .
    http://majjlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dbam? Szczerze wam powiem że od zawsze miałam problem z paznokciami.. były słabe łamliwe i bardzo wolno rosły. Ale zmieniło się to po stosowaniu oliwki dla dzieci:) tej najpopularniejszej bambino:) przed każdym malowaniem wcieram w paznokcie oliwkę i siedzę tak przez 10 minut potem zmywam wodą z mydłem żeby nie były tłuste przy malowaniu. teraz rosną o wiele szybciej i są przede wszystkim zdrowe i twarde. oprócz tego używam potem oliwkę i balsam (te ze zdjęcia) balsam zamówiłam w oriflame a oliwkę kupiłam w jednej z hurtowni akcesorii do stylizacji paznokci:) i dodatkowo systematycznie co dwa tygodnie wycinam skórki i poprawiam kształt paznokcia. dodam jeszcze że nigdy nie miałam tipsów:) bo to tez wpływa na stan płytki, wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń