niedziela, 26 maja 2013

W marcu na wiosne

Czas na wyjaśnienie nazwy bloga.. a więc inspiracją do niej byłam sama ja.Może na początek zaznaczę ze urodziłam się 22 marca. Pierwszy raz wypowiedziałam nazwę bloga  jakieś 13 lat temu. Kiedy to znajome z którymi trzymałam się od małego zapytały: " Karolinka a kiedy Ty się urodziłaś?" na co prędko odpowiedziałam "w marcu na wiosnę." Po czym z ich strony słychać było tylko śmiech. Mała ja nie wiedziałam o co chodzi boo.. "przecież naprawdę w marcu jest wiosna" no i małej dziewczynce kiedy ktoś powiedział ze urodziła się w marcu to od razu pomyślała że na wiosnę.. haha. Gdyby to miało jakieś znaczenie że urodziłam się  właśnie w tę porę roku..minęło tyle lat ale do tej pory w dniu moich urodzin słyszę od nich właśnie to słynne hasło "w związku ze urodziłaś się w marcu na wiosnę życzymy Ci..."
Zakładając bloga w głowie miałam mnóstwo pomysłów na jego nazwę, siedziałam dumałam co najlepiej by mnie określało, kiedy przypomniałam sobie o tym bez wątpliwości w okienku nazwa bloga wklikałam właśnie w marcu na wiosnę.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz