wtorek, 21 maja 2013

taki sobie majowy dzień

Od rana w sumie mam słaby humor, niewiadomo dlaczego, być może właśnie przez to że sie nie wyspałam. Więc jak każda z nas postanowiłam polepszyć sobie samopoczucie zakupami, udałam się do sklepu i kupiłam sobie zielone dodatki lakier do paznokci (Golden Rose) i neonowe cienie do powiek (Vipera). Wypróbuje je pewnie jutro. Ta dzisiejsza pogoda:| miałam plany na rower i rano zapowiadało się ładnie, siedziałam sobie na tarasie.. tu słoneczko, dzieci biegają w około.. taki pełen chill.. a potem? istna tragedia burza grzmoty jak ja tego nienawidzę.. ale cóż spędziłam dzień w domu przed komputerem(tak też czasem trzeba). Teraz siedzę pod kocykiem grzejąc się ciepłym kakaem:) mmmm. na dziś to koniec.a to kilka zdjęć jakie udało mi się dzisiaj zrobić.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz