wtorek, 28 maja 2013

New jewellery!


Witam was po małej przerwie. Dzisiejszy post o biżuterii którą bardzo lubię.



Zegarki
Do tej pory nigdy nie nosiłam zegarka bo uważałam że będzie mi przeszkadzał, jedyny zegarek jaki posiadałam to w wersji naszyjnika no i rzecz jasna w telefonie. Pewnie większość z was nazwie moje nowe dodatki "kiczem" ale są nawet spoko, bo według mnie nie liczy się firmowy znaczek, uważam, że to co nie kosztuje "miliony" ani nie pochodzi z drogiej firmy również może wyglądać efektownie. Moim zdaniem zegarki zasługują na 5+ bardzo  delikatne, stylowe ,dziewczęce a w dodatku za niedużą kwotę :). Sami zobaczcie..
pozłacana bransoleta i tarcza wysadzana cyrkoniami


Gumowy,kremowy pasek, tarcza o lekko miedzianym kolorze
 

Bransoletki
Jak już wzbogaciłam się o dwa zegarki to postanowiłam coś jeszcze dorzucić. Padło na bransoletki. Złotą i srebrną. Jak je zobaczyłam to od razu stały sie moim faworytem, dlaczego? bo są bardzo delikatne i dziewczęce. Nie lubię nosić na ręku ciężkiego żelastwa. Od dziś będą dodatkiem do większości moich stylizacji.




 

51 komentarzy:

  1. blog dla ubogich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podoba się, to nie odwiedzaj. Proste i logiczne :)

      Usuń
    2. W takim razie przedstaw blog dla "bogatych".

      Usuń
  2. Wieś spiewa i tańczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejscowość, w której mieszka autorka bloga jest oficjalnie miastem. Poza tym nawet nie jesteś w stanie poprawnie zacytować.

      Usuń
  3. ok:) stwórz swojego, chętnie obejrze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tylko ja zauważyła brak Twojego intelektu :) moja 3letnia siostra nie chciałaby nosić takich "bransoletek"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Naucz się pisać, 2. Pokaż biżuterię swojej siostry, bo wydaje mi się, że jest na wyższym poziomie niż Twój intelekt, 3. Pokaż swoje cudne rzeczy jak masz tyle odwagi by krytykować innych :)

      Usuń
    2. Natomiast moja skromna osoba zauważyła "brak Twojego intelektu :)".
      Nie ma to jak mieć szacunek do siebie i do własnego imienia oraz pisać je z małej litery "kasiu".
      Pytałaś się czy twoja siostra nie chciałaby nosić takich bransoletek? Wątpie. Dziecko z natury jest takie, że lubi błyskotki i ciekawią je takie rzeczy. A więc to dla niego nie ma najmniejszego znaczenia, czy coś kosztuje 5 czy 50 pln.
      Osobiście założyłabym jedynie srebrną bransoletkę. Dodam, ze jestem wymagająca i krytyczna, dlatego też moim zdaniem dokonałaś trafnego wyboru kupując tę bransoletkę.

      Usuń
    3. szczerze mówiąc myślałam że złota będzie ładniejsza:) przyszła jaka przyszła i może jakos ją wykorzystam:)

      Usuń
    4. Myślę, że napis w złotej bransoletce psuje jej całokształt. Gdyby było coś tam delikatniejszego np. jak ta nutka w srebrnej bransoletce, o wiele lepiej by to wyglądało. To tylko moje zdanie, nie sugeruj się nim i noś tę bransoletkę, bo po to ją kupiłaś. Gdybym to ja kupiła te rzeczy, to bym w nich chodziła, bo hajsu w błoto nie będę wyrzucała.
      Masz zajebistą figurę i nie jedna dziewczyna może Ci jej pozazdrościć. To jest Twój atut. Chciałabym zobaczyć zdjęcia, na których pozujesz jak modelka etc. :D

      Usuń
    5. noo właśnie ten napis na zdjęciach wyglądał całkiem spoko a jak zobaczyłam na żywo to też mi on najbardziej przeszkadzał:P ojj pare razy założę, może sie przekonam do niej:)
      zajebistą figurę? jak juz pisałam w którymś z postów chciałabym trochę przybrać ale cóż, jest jak jest:p ale jeżeli uważasz że jest "zajebista" too dzięki:)bardzo miło mi to słyszeć!

      Usuń
    6. bardzo zazdroszcze figury, sama chciałabym mieć taką :)

      Usuń
    7. dzięki:) ale tak serio to chyba nie ma czego zazdrościć:)

      Usuń
    8. Ty jesteś "związana" z nią na co dzień i dlatego wydaje Ci się, że nie ma czego zazdrościć :d

      Usuń
    9. ojj jeśli masz za duzo zbednych kg chetnie zabiore:P

      Usuń
  5. Po 2 nie wcielaj się w role hejtera pisz ze swojego konta a nie jako anonim"
    Blogiem swiata nie zwojujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jej! a gdzie się zgubiło "po 1"? :(
      Nie masz najmniejszego dowodu, że to Karolina pisała odpowiedź do "kasi". To są twoje bezpodstawne domysły, które i tak nikogo nie obchodzą. Nawet jeśli ona to pisała, to być może nie chciało sie jej logować ponownie na swoje konto. Nie ma to najmniejszego znaczenia.
      Czy autorka bloga napisała gdzieś, że chciałaby zwojować świat blogiem? Jeżeli tak, to przedstaw dowód. Być może prowadzi tego bloga, aby za X lat powrócić do wspomnień. Radzę się zająć własnym życiem prywatnym, o ile takowe posiadasz.

      Usuń
  6. Ludzie! chcecie sobie chodzić w biżuterii za tysiące to sobie chodźcie;) ja sobie chodzę w czym mi się podoba. Pokazuje tu wszystko to co posiadam. mam wrzucać foty drogich rzeczy tych których nie mam po to tylko żeby przed kimś dobrze wypaść?;/ no szok. co się z tymi ludźmi dzieje:D Uważacie że dziewczyna która nie śpi na pieniądzach i nie nosi się w Channel to już nie może sobie bloga założyć? Boże, widzisz i nie grzmisz.xD
    kasia Mysiak..weszłaś tu raz nie podoba Ci się to po co wchodzisz znowu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba sporo osób wchodzi na tego bloga bo jeszcze kilka minut temu bylo około 1540 wyświetleń, a teraz juz 1557 :D miło, że tak szybko zdobywa popularność

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba macie duży problem z tym ile coś kosztuje, jak to marka itd. Ja wgl nie mówię o forsie i wcale nie twierdze, że jeśli coś kosztuje 'miliony' to jest lepsze. Chodzi mi raczej o samą jakoś postów. Nie ma w nich nic ciekawego, autorka nie ma się czym podzielić z ludźmi a wypisuje tu głupoty. Niestety takich blogów jest coraz więcej i przeraża mnie to że ludzie nie mają żadnej samokrytyki. Piszesz, że może będzie chciała wrócić do tego za parę lat, jeśli tak to niech zainwestuje w pamiętnik i się nie ośmiesza. Bo z tego co zdążyłam się zorientować to ludzie z tego waszego pożal się 'miasta' i okolic mają niezłą beke z tych Twoich wypocin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i bardzo się cieszę:) nikt Cie tu nie zapraszał, wyraziłaś opinie i starczy Ci:) nie masz co robić to siedzisz i się orientujesz czy ktos się śmieje czy nie?haha no nie moge:D. może się rozejrzyj czy z Ciebie się nikt nie śmieje;) nie do usłyszenia. paaaa
      P.s niedługo jakaś kartę stałego gościa muszę Ci wyrobić:D bo usilnie wchodzisz i obserwujesz mojego bloga...no popatrz a taki jest beznadziejny i bezwartościowy? zawsze tyle czasu poświęcasz na coś co Ci sie nie podoba?

      Usuń
    2. Blog jest pewną formą pamiętnika. Jeżeli nie znasz znaczenia danego pojęcia, to nie wypowiadaj się na określony temat. Dla ciebie może to nie jest interesujące, a dla drugiej osoby wręcz przeciwnie. Jedyną głupotą jaka tu jest to są twoje wypowiedzi i brak poprawnej pisowni. Jeśli chcesz "być fajna i zabłysnąć", to naucz się niebanalnego słownictwa, którego nie posiadassz. Zapewne każdy już zdążył zauważyć, że masz ogromnie ubogi zasób słownictwa. Natomiast bardzo ciekawi mnie z jakiego "miasta" pochodzisz ty i twoi pseudo przyjaciele. Załącz swoje zdjęcie bez użycia "magicznego" programu do obrabiania zdjęć. Na pewno poprawisz nam humor tym zdjęciem i wyrazimy opinie pod twoim adresem. Kompromitujesz sie swoimi nędznymi wypowiedziami, które pewnie wymyślałaś przez pół dnia, "dziewczyno z miasta".

      Usuń
  9. 'rozmawia' się z Tobą jak ze ścianą :)
    P.S. to kiedy usuniesz te komentarze ? :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam zamiaru:) jest sie z czego pośmiac. i prosze Cie, daruj sobie teraz ten komentarz ze to ze mnie sie smieja itd itd. po prostu wyjdź stad i wiecej nie wchódź:)) narazie;]a tak w ogóle to co myślałas ze posypiesz troche hejterowskich komentarzy a ja usune bloga bo ktoś powiedział że robie cos źle?? rozmawia sie ze mną jak ze scianą? nie wiem.. nigdy nie rozmawiałam ze ścianą. ale jesli tak mówisz to ok, super ciesze się razem z Tobą;)) NIE DO USŁYSZENIA!jeśli rozumiesz znaczenie tych słów to zinterpretuj je odpowiednio i sie dostosuj;)

      Usuń
    2. Na Twoim miejscu (Karolino) nie pisałabym zaimków osobowych z dużej litery, gdyż takie osoby nie zasługują nawet na odrobinę szacunku.

      Usuń
    3. hehe no fakt:) ale to tak z grzeczności. tacy ludzie muszą istnieć na świecie żeby człowiek miał motywacje do robienia tego co JEMU się podoba a nie patrząc na publikę." bo co ludzie powiedzą"
      ale na szczęście istnieją tez normalni ludzie którzy w odpowiedni sposób podsunął ci pomysł czy wyrażą swoją opinię.:))

      Usuń
    4. Ja tylko czekam, aż "kasia z pseudo przyjacielami" wymyśli kolejnego hejta. Pewnie długo poczekam :( Może wieczorem sie odezwie, jak się skonsultuje z odpowiednimi osobami. Tylko niech wymyśli coś "fajnego", żeby mogło sie to ukazać na głównej na mistrzach. "kasia mysiak nową gwiazdą Internetu!" . Może nie traćmy czasu i załóżmy jej funpage'a? ^^

      Usuń
    5. *fanpage'a,mój błąd.

      Usuń
    6. no właśnie tez się zdziwiłam że zrozumiała że nie jest tu mile widziana:) albo to cisza przed burza:P Kasia siedzi w necie i szuka fajnych tekstów żeby tu napisać..

      Usuń
    7. Pewnie poszła na osiedle do swoich kumpli i pseudo przyjaciółek, żeby wymyślili jakiś super fajny tekst, bo sama niewiele jest w stanie napisać. A może po prostu natchnęła ją wena i coś tam próbuje naskrobać ...? Dajmy jej troche czasu na artystyczne "przemyślenia" :D

      Usuń
    8. dobra dajmy spokój:D może naprawdę trochę się wysiliła i pomyślała ze to nie warto:)) swoją drogą ciesze się że istnieją na tym świecie ludzie tacy jak Ty:) szkoda że przedstawiasz sie jako anonim:P tak bym wiedziała kto ma takie zdrowe podejście do życia!:)

      Usuń
    9. Chodzę do tej samej szkoły, co Ty chodziłaś.
      P.S. Mam labreta (kolczyk);)

      Usuń
    10. ? jesteś pewna ze chodzisz do mojej szkoły?

      Usuń
    11. Do LO. Jestem z 2 klasy :p

      Usuń
    12. kurde to teraz mi zagadkę dałaś;p musisz sie ujawnić:D

      Usuń
    13. Na razie wolałabym pozostać Anonimem. Nie kojarzysz mnie, bo się nie wyróżniam na szczęście z tłumu :d Mam brązowe włosy do pasa. To jest chyba jedyny mój znak rozpoznawczy.

      Usuń
  10. Zawzięta dziewczyna z tej Kasi, nie ma co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam wyżej "kasia z miasta" bardzo chciała zabłysnąć, lecz jej sie to nie udało. So sad. Doskwiera jej nuda przez bardzo długi okres czasu. Zamiast wchodzić na tego bloga, mogłaby przez ten czas rozwinąć swoje "umiejętnosći" pisarskie i utworzyć bloga pt.: "kasia mysiak i jej pseudo przyjaciele z miasta".

      Usuń
    2. następna giganciara utworzyła bloga.

      Usuń
  11. hahahahahahaha
    pozdrawiam Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. biały zegarek najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "hahahahahahaha" "kasi" wyraża więcej niż tysiąć słów ;] Gdzie twoi pseudo przyjaciele się podziali? :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piszę, ponieważ chciałam wyrazić opinię na temat bloga oraz po części komentarzy, które znajdują się pod postami.
    Nie jestem fanką tego typu blogów, jednakże gusta są różne i o nich się nie dyskutuje. Jeśli ktoś się chce dzielić swoim życiem- proszę bardzo.
    Co do komentarzy... Rozumiem, że blog może się nie podobać. Jednak, jeden komentarzy negatywny wystarczy. Być może będzie ona swego rodzaju radą przy pisaniu bloga. Jednak, pokazywanie na siłę swojego "nie podoba mi się", jest troszkę żenujące; tym bardziej podpisy w stylu: "moja 3 letnia siostra by tego nie założyła" są lekko mówiąc śmieszne (tak to do osoby podpisującej się Kasia Misiak). Jak wcześniej napisałam, o gustach się nie dyskutuje. I dziwią mnie opinie, że ubrania przedstawione na blogu są tandetne czy z ciucholandu. Kwestia gustu. Dodatkowo, jeśli zegarek byłby firmy Calvin Klein, Philippe czy Lorus to wydawałby się fajny? Dla osób wypowiadających się powyżej, śmiem twierdzić, że tak. Gratuluje dobrego gustu, konsumpcjonisto. Kwestia dobrego wyczucia mody to nie marka, lecz własne dobre samopoczucie w ubraniu i dobre zestawienie. Mi się przedstawione propozycje podobają. I nie wiem skąd są ubrania. Co więcej, (nie kieruję tego do Karoliny) osoby które kupują w ciucholandach mają większe wyczucie gusty i potrafią zestawić ubrania, niż te wybierające kolorowe ubranka w pseudo markach.
    Na koniec dodam, że nie jestem (jak to wyżej zostało wymieniane) "przyjaciółką" Karoliny czy innych osób podpisujących się.

    Poza tym, rada dla Ciebie, Karolino. Pisz nie tylko o swoim dniu codziennym, ale tym co Cię interesuje, pasjach, co według Ciebie jest warte zwrócenia uwagi. Blog będzie bogatszy.

    Pozdrawiam,
    Nie-hejter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagi:) z czasem wszystko nadrobię, poprawie i udoskonalę. Na razie są to początki dlatego posty mogą być nieco wybrakowane:) z czasem mam nadzieje że złapie wprawę i będzie ciekawiej:)
      jestem pod wrażeniem Twojego komentarza. istnieją jednak normalni ludzie:) właśnie takich opinii mi trzeba:)

      Usuń
  15. ja pirdziu nie ma to jak pisanie sobie samej komentarzy,czy ty myslisz ze ktos jest glupi i naiwny ze sie nie zorientuje ze sama sobie to piszesz no jaja do spodu.zastanow sie nad soba co robisz bo caly stoczek z ciebie ma taka zieje ze hej...buziaczki stylowa i bardzo dobrze gotujaca "przyjaciolko"jestes konkurencja dla magdy gessler poprostu:))))ahahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pirdziu? co to za słownictwo:D haha. nie mam co robić tylko siedzieć i pisać sobie komentarze? jakbyś chciała wiedzieć to przez dłuższy czas komentarzy nie było, zwiększyła się liczba odwiedzających to i komentarzy.
      aaa i taka mała uwaga "po prostu" piszę się oddzielnie;)ja nie wiem co oni Cie w tym gimnazjum uczą;)

      Usuń
  16. Od: Nie-hejter

    Komentarz nie był pisany przez Karoline. Jeśli pojawiają się komentarze obiektywne, to nie znaczy, że są przez nią pisane. A jeśli nawet tak ludzie się śmieją, to przeważnie dlatego, że nie potrafią akceptować czyjeś odrębności i wyrażenia samego siebie. Stoczek jest za mały dla indywidualistów i ludzi mających swoje, nie narzucone zdanie. Dlatego, jeśli blog jest wyrażeniem siebie, czemu nie? Jeśli komuś nie pasuje, że musi tu zaglądać. Bo po co? Skoro dla kogoś blog jest mało interesujący bądź mało wartościowy, to niech będzie na tyle mądry i nie traci swojego jakże cennego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      szkoda chyba naszych słów bo tego jak ktos nie rozumie to już nigdy nie zrozumie:) najlepiej żyć tak jak ktoś Ci narzuci,pod dyktando innych, nie mieć własnego zdania to wtedy jesteś ok i super bo siedzisz cicho i nic nie robisz.

      Usuń