środa, 29 maja 2013

New in!

Ostatnio często popadam w zakupowy szał :) dziś rano otrzymałam paczki z nowymi ciuszkami. Cieszyłam się jak dziecko, nie wiedziałam za co złapać a to przecież tylko kilka ubranek które zapewne zaraz mi się znudzą. Tak więc otrzymałam dwie bluzy, spódnicę, dwa t-shirty, pasek, marynarkę, koszulę. A popołudniu udałam się do sklepu i dokupiłam baleriny i bransoletkę :). Powoli przygotowuję moją małą garderobę na wiosenne dni, moją uwagę skupiłam na pastelach. Czekam tylko na ładniejszą pogodę kiedy będę mogła to na siebie zarzucić i się wam w tym pokazać :)






14 komentarzy:

  1. udane zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej fajne, jeśli możesz to poleć mi ten sam ciuchland moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne buty i bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. store.diamante-wear.com --> chyba nie wiesz co to za firma "moja tania" :)
    Czyżby "kasia mysiak" przemówiła ponownie, tylko tym razem nie podpisując się? Amoże to któraś jej pseudo przyjaciólka? Wiele znanych i sznowanych osób kupuje rzeczy w ciuchlandzie. Szkoda mi słów na takie puste osoby jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wy chyba kur*a obie nigdy w ciuchlandzie nie byłyście -,-. po pierwsze tam z metką nie kupisz to dla pierwszej mądrej która poruszyła ten temat, po drugie tam można kupić lepsze jakościowo i ładniejsze rzeczy niż w tych waszych drogich i markowych to do obu. z resztą tutaj chyba nie ocenia się kto więcej kasy wydał i na jakie marki tylko jaki ktoś ma styl. ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypraszam sobie. Chyba ty nigdy nie byłaś w ciuchlandzie. Z mojej wypowiedzi nigdzie nie wynika, że nie popieram kupowania rzeczy w ciuchlandzie.Rzeklabym, że nawet z mojej wypowiedzi można stwierdzić, że popieram kupowanie ubrań w ciuchlandzie. CZasami trafiają się nawet nowe rzeczy. Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Najpierw się zastanów x razy zanim napiszesz takie bezsensowne zdania i nie oskarżaj kogoś, tylko dlatego, że źle coś zrozumiałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. te buty dostalas poczta ? ha były u Okunia za 49 zl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie dostałam ich pocztą. Poprawiłam posta żeby tak to nie wyglądało. I jeżeli dla Ciebie aż tak ważna jest cena to tak kupiłam je u okunia ale za 39 zł:D a i dla Twojej świadomości bransoletkę też..za 11xD teraz już masz komplet informacji. nie wiem tylko po co podałaś tą cenę jeśli na blogu nie podaje ani cen ani firm ciuchów ale ok:)

      Usuń
  8. jak mozesz podac nazwy firmy jak te twoje łachy pochodza od chinczyka (made in china)ahahahah masakra jakas. paczkami mi przyszlo nie no smiac mi sie chce...rynek city!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam zamiaru niczego tu udowadniać czy są markowe czy nie bo to nie o to chodzi. Nie Twój interes w co się ubieram. nawet jeśli bym miała je z sh czy z wspomnianego przez Ciebie rynku to tak naprawdę guzik Ci do tego.;) blog ma polegać na wywyższaniu się w firmach i ilości wydanej kasy czy w pokazaniu tego co się nosi? trochę masz dziecinne podejście... gdybyś trochę więcej orientowała się w modzie i ciuchach to wiedziała byś skąd są;) pozdro.

      Usuń
    2. ej weź zajrzyj na mój blog i coś zheejtuj ^^

      Usuń
    3. hah kurde anonimku, że też tak ci się chce cały czas przepisywać kody, żeby komentarz dodać haha :D

      Usuń
    4. no wiecie nie maja co robić to chcą jakoś zabłysnąć, ojoj niestety jak na razie lipa, nikomu się nie udało. Każdy jedzie bez normalnych, stosownych argumentów takich żeby przynajmniej można je było przeczytać i coś z nich wywnioskować i nanieść zmiany na bloga ( bo czasami naprawdę niektórych uwagi są cenne i próbuje robić wszystko żeby było ok)a hejterzy to tylko: masz ciuchy z rynku! haha :D śmieszy mnie to:)
      Także, masz jakieś 'ale'.. powiedz to w odpowiedni sposób żeby przynajmniej chciało się to czytać. Hejterzy, to jak powiecie mi że mam ciuchy od chińczyków albo z rynku czy z sh to naprawdę mnie to nie rusza także darujcie sobie takie " cenne" uwagi.

      Usuń