czwartek, 30 maja 2013

eighteen

Cześć wam!jak minął dzień?
Rano jak tylko wstałam od razu pomyślałam że na dziś założę jedną z ulubionych sukienek, tym bardziej, że wiedziałam że szykuje mi się małe party:)  pomyślałam że  pierwszy raz pokaże wam się w trochę elegantszej odsłonie..mam dni kiedy nie mam ochoty na nic wtedy najchętniej wskoczę w bluzę i dresy ale mam też dni kiedy uwielbiam stać przed lustrem i zestawiać ze sobą rożne kompozycje ubrań i dzisiejszy dzień w pełni był taki. Całe popołudnie spędziłam poza domem, tak jak wcześniej wspomniałam byłam na rodzinnej 18-tce brata Kuby:) objadłam się niesamowicie, bawiłam się świetnie i na reszcie wyrwałam się z domu a dzisiejsza pogoda pozwoliła mi na pstryknięcie paru fotek:)
Mój humor jest nieciekawy dlatego też uciekam.. miłej nocki:)

Jak widać zegarek wypróbowany, zadowolona jestem z zakupu:) mógłby być trochę lżejszy, ale ogólnie bardzo pozytywnie:)






To lakier który niedawno kupiłam, dziś pierwszy raz go wypróbowałam
kolor (jak dla mnie) bardzo fajny, groszkowy:) ale konsystencja nieciekawa, jakiś gęsty i może to moje jakieś błędne odczucia ale lakier ma w sobie jakieś włoski co widać na jednym paznokciu ogólnie oceniając na 10 to daje 7:)




4 komentarze:

  1. podziwiam za systematyczność :D plus serio fajny blog :)
    a będę zaglądać będę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka i genialny zegarek <33 ;)

    OdpowiedzUsuń