wtorek, 21 maja 2013

don't believe everything you think.

Za oknem słoneczko, do mojego pokoju dobiegają krzyki małych urwisów które bawią się na placu zabaw. Dziś pokaże kilka fotek z przygotowania do randki:D nie no tak serio to idę na spotkanie z Kuba (moim chłopcem), może przy następnym poście  pojawi się kilka fotek z nim.:) dziś wybrałam stylizacje w której czuje się najlepiej:)










Więc jak mówiłam pojawi się kilka fotek z wczorajszego dnia. Więc udaliśmy się na naszą ulubioną (najprostszą) pizze: sos czosnkowy.,ser,salami, potem Kuba przeprowadził małą lekcję przyrody, pokazał mi troszkę fajnych drzewek na jego podwórku a potem zaserwował pyszną herbatę miętowo jabłkową z dodatkiem lodu, na ten upalny dzień świetne orzeźwienie.:)

Właściwie to pizze bez dodatków polubiłam jak zaczęłam jeść ją z Kubą, smakuje mi lepiej niż jakakolwiek z warzywami.

Przyłapana na wsuwaniu tej pyszności

mi spodobała się ta śmieszna choinkowa kulka w lewym dolnym rogu. Pierwszy raz widziałam coś takiego;p




1 komentarz:

  1. twój blog rozwija się z prędkością światła :D

    OdpowiedzUsuń