wtorek, 21 maja 2013

Dalla cucina

Dzisiaj wstałam bardzo wcześnie dlatego też mój brzuch nie był gotowy na syte śniadanie, mając w domu świeże bułeczki serek i dżem postanowiłam zjeść coś lekkiego. Przygotowałam pyszna herbatę a bułeczki przykryłam biała twarożkową pierzynką z wysepką dżemu o smaku owoców leśnych. Delektowałam się tym pysznym śniadaniem przy pierwszych promieniach słońca..
Wszystkim rannym ptaszkom polecam zaspokojenie porannego głodu właśnie takimi smakołykami, bo chyba każdy wie że spożywanie tłustych rzeczy rano jest dość niezdrowe.
Ze względu na to że moje śniadanie było lekkie musiałam sobie dostarczyć trochę kcal:P Mimo że po mnie nie widać ale często lubię sobie zaserwować coś tłustego i kalorycznego. Ale cóż jeśli człowiek od takich rzeczy nie tyje to dlaczego mam sobie odmawiać:P chociaż szczerze mówiąc chciałabym złapać trochę kg. Postanowiłam przygotować na obiad kurczaka w sosie śmietanowo ziołowym. Przygotowanie jego jest bardzo trywialne ale ze względu na to że bloga nie poświęcam na gotowanie dlatego tez przygotowanie zilustruje na zdjęciach a nie w opisie:) 
A więc sami widzicie że do przygotowania nie potrzeba wiele..

Efekt końcowy wyglądał właśnie tak, było pysznie. Miejmy nadzieję ze kg poszedł w boczki:P

3 komentarze:

  1. smacznie to wygląda :)
    wpadaj do mnie :) udostępnię Ci kuchnie :) hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. radź sobie sama:P przepis masz? masz. to do roboty!:P

      Usuń